فعالیت خوب صدا وسیمای زنجان در حوزه دفاع مقدس

فعالیت خوب صدا وسیمای زنجان در حوزه دفاع مقدس


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سرهنگ پاسدار سید «شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان امروز در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان اظهار داشت: تلاش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان آماده‌سازی موزه دفاع مقدس برای بهره‌مندی شهروندان است.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه قرار بود فاز نخست این موزه در هفته دفاع مقدس سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، عنوان کرد: با توجه به شرایط این افتتاح به دهه فجر موکول شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس عنوان کرد: برنامه‌های این هفته با مراسم تجلیل از یک میلیون پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح به میزبانی ارتش آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های صدا وسیمای زنجان در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: درخواست داریم در برنامه‌ها از رزمندگان و پیشکسوتان در همه حوزه‌ها دعوت به عمل آید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه رویکرد اداره کل حفظ آثار حمایت از تولیدات توسط جوانان توانمند استان است، گفت: تلاش ما فعالیت در حوزه دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید