فعالیت در بسیج تداوم راه شهدا است

فعالیت در بسیج تداوم راه شهدا است


«حسین بغدادی» فرماندار شهرستان نظرآباد در حاشیه نشست فرماندهان بسیجی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: عنوان بسیجی عنوان بزرگ و پر افتخاری است که مسئولیت بزرگی را برای فردی که جامه مقدس بسیج را بر تن کرده به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید بکوشیم به عنوان یک بسیجی اهتمام دو چندانی در فعالیت اداری و کاری خود انجام دهیم، افزود: یک بسیجی باید مصداق کارمند تراز انقلاب و الگویی برای سایر کارمندان در دستگاه‌های اجرایی باشد.

بغدادی جسور بودن در پیگیری حق مردم و مبارزه با فساد، روحیه جهادی، مسئولیت‌پذیری و خدمت واقعی به مردم را از ویژگی‌های یک فرد بسیجی دانست و عنوان کرد: سازمان بسیج ادارات باید زنده بودن بسیج و آرمان هایش را به رخ همگان بکشد و بستر ساز تحول و پویایی ادارات و به تبع آن کشور شود.

فرماندار شهرستان نظرآباد با بیان اینکه با برنامه ریزی، انسجام و انضباط باید نسبت به پیشبرد امور بکوشیم و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم را در جهت تحقق اهدافش یاری کنیم، تصریح کرد: بسیج ستون و پشتوانه انقلاب اسلامی است و هر فرد بسیجی باید در اهتمام، صداقت و خدمت به مردم پیرو راستین شهدا و الگوی جامعه باشد.

بغدادی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: یک بسیجی ضمن اینکه خود باید الگوی اخلاق در دستگاه‌های اجرایی باشد بلکه باید با افزایش سطح آگاهی در جهاد تبیین و بصیرت افزایی همکاران و جامعه بکوشد و دست دشمنان را از ترویج دروغ و نفاق در جامعه کوتاه کند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید