فعالیت موکب کمک‌های مردمی فارس به مردم جبهه مقاومت ادامه دارد

فعالیت موکب کمک‌های مردمی فارس به مردم جبهه مقاومت ادامه دارد


به گزارش مجاهدت از  دفاع‌پرس از فارس به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز، حجت الاسلام «سید محمد متولی» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولی امر اظهار داشت: از همان دقایق ابتدایی صدور حکم مقام معظم رهبری در خصوص یاری جبهه مقاومت و حزب الله لبنان، اولین موکب جهت جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت و لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در مجموعه نهاد آغاز به کار کرد و جمع آوری این کمک‌ها در مجموعه نهاد همچنان به قوت خود ادامه دارد.

وی افزود: این کمک‌ها در قالب نقدی و غیرنقدی از خیرین و مردم غیور شیرازی جمع آوری می‌شود و برای ما حضور بانوانی که طلاهای خود را در این راه اهداء می کنند بسیار مایه شگفتی هست چرا که تنها سرمایه و دارایی خود را برای یاری مظلومان، در راه خدا تقدیم می کنند.

حجت الاسلام متولی همچنین خاطرنشان کرد: سایر کمک‌های غیر‌نقدی نظیر پتو، پوشاک و … هم پذیرفته می‌شود که پس از جمع آوری، ساماندهی و ارسال خواهد شد.

وی تأکید کرد: آن چه که امروز در جبهه لبنان نیاز هست بیشتر مصالح ساختمانی و وسایل اولیه اسکان نظیر چادر، پتو، وسایل گرمایشی و همچنین تهیه آذوقه برای آوارگان هست که باید از محل کمک‌های نقدی خریداری شود‌.

پیشتر در همین خصوص شماره کارت 5892107044896465 شماره حساب 3100028890133و شماره شبا 940150000003100028890133 جهت دریافت غیر حضوری کمک‌های نقدی به صورت رسمی از طرف نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس اعلام شده هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید