فلسطین به مساله‌ای جهانی تبدیل شده است/مقاومت امروز مردم فلسطین، مسیر تاریخ را تغییر می‌دهد

فلسطین به مساله‌ای جهانی تبدیل شده است/مقاومت امروز مردم فلسطین، مسیر تاریخ را تغییر می‌دهد


به گزارش مجاهدت از گروه سیاسی دفاع‌پرس، سردار حاجی زاده در حاشیه مراسم سی‌وپنجمین سالگرد عروج حضرت امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با شبکه المیادین تصریح کرد: مردم فلسطین باید بدانند که مقاومت امروز آنها، مسیر تاریخ را تغییر می‌دهد، آنها بدانند که کار بزرگی را آغاز کرده‌اند و ما در درد و رنج‌های آنها شریک هستیم.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین، قلب جهان اسلام هستند، افزود: حتی مردم غیرمسلمان جهان هم دلشان با فلسطین است.»فرمانده نیروی هوافضای سپاه انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دیدن جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین حقیقتا برای همه آزاردهنده است، تصریح کرد:مردم ایران و جهان آنچه را که امام خمینی (ره) 45 سال پیش در مورد فلسطین دید، اکنون لمس می‌کنند و می‌بینند.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم به المیادین گفت: پیروزی از آنِ مردم فلسطین خواهد بود و رژیم صهیونیستی به زودی فروخواهد پاشید.

سرلشکر موسوی افزود: مهم‌ترین هدف انقلاب اسلامی در ایران، بیت‌المقدس و فلسطین است.

 امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم به المیادین گفت:مساله فلسطین، مساله نخست همه آزادگان جهان است و به زودی کشور مستقل فلسطین تشکیل خواهد شد.

امیر آشتیانی تاکید کرد: ما رویکرد رئیس جمهور فقیدمان را ادامه خواهیم داد و قطعاً در آینده همه نتایجی را که قبلا کسب کرده‌ایم، دوچندان خواهیم کرد.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید