قائم‌مقام رسانه ملی: هنرمندان با اسطوره‌سازی و الگوسازی «بسترساز» امنیت شوند/ انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت مخاطب گسترده‌ای برای هنر ایران به ارمغان آورده است

قائم‌مقام رسانه ملی: هنرمندان با اسطوره‌سازی و الگوسازی «بسترساز» امنیت شوند/ انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت مخاطب گسترده‌ای برای هنر ایران به ارمغان آورده هست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، «وحید جلیلی» قائم‌مقام فرهنگی رسانه ملی امروز (سه‌شنبه) در آئین افتتاح شهرک سینمایی پلیس در بوستان ولایت تهران، ضمن ارج نهادن به خدمات و مجاهدت‌های نیروهای خدوم و حافظان امنیت فراجا، اظهار داشت: امنیت بستر خلاقیت هست و هنرمندان و اهالی فکر، فرهنگ و هنر مدیون این زیرساخت برای ارائه خلاقیت‌های خودشان هستند.

جلیلی گفت: شکر این نعمت در ادای دِین هنرمندان نسبت به آن هست؛ چه عرصه‌ای بهتر از عرصه امنیت که هنر و خلاقیت فرهیختگان کشور در خدمت آن قرار بگیرد، همان‌قدر که هنرمند از نعمت امنیت استفاده کرده هست تلاش بکند که با فرهنگ‌سازی، با روایت درست و با اسطوره‌سازی و الگوسازی به امنیت فایده برساند و بسترساز امنیت بشود.

قائم‌مقام فرهنگی رسانه ملی ادامه داد: خوشبختانه در طی دهه‌های اخیر هنرمندان متعهد کشور کمک‌های شایانی به این عرصه کرده‌اند اما واقعیت این هست که تراز تعامل و هم‌افزایی بین امنیت و فرهنگ بسیار بالاتر از آن چیزی هست که تاکنون محقق شده هست.

 وی افزود: اقداماتی از این دست کمک می‌کند که این هم‌افزایی و همکاری در مراتب بالاتری قرار بگیرد و به امید خدا در سال‌های نه چندان دور شاهد ارائه و تولید آثاری باشیم که نه فقط در سطح محلی و ملی بلکه در سطح بین‌المللی و جهانی حرف برای گفتن داشته باشد و مخاطب جهانی را به خود متوجه کند.

کد ویدیو

جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات و توحش صهیونیست‌ها در فلسطین و لبنان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز به تبع جنایات صهیونیست‌ها و فداکاری فرزندان مقاومت، میلیاردها انسان در کره خاکی نگاهشان به منطقه ما و به ام‌القراء جبهه مقاومت هست.

 قائم‌مقام فرهنگی رسانه ملی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت مخاطب بسیار گسترده‌ای را برای هنر ایران به ارمغان آورده هست، گفت: این انبوه مخاطب، تشنه دانستن از مکتب و آرمانی هستند که شخصیت‌هایی همچون سیدحسن نصرالله و یحیی سنوار خلق می‌کند و این تشنگی در مخاطب میلیاردی را هنر ملی و متعهد ایران باید قدر بداند.

این مسئول با ارزش‌گذاری به هنر هنرمندان متعهد و انقلابی خاطرنشان کرد: البته باید بگذریم از گروهی که به قول قیصر امین‌پور خود را هنرمند می‌دانند اما در برابر این‌همه جنایت و در مقابل این‌همه حماسه‌آفرینی از گفتن یک دریغ هم دریغ می‌کنند.

جلیلی افزود: بدنه اصلی هنر و هنرمندان اصیل ایرانِ تمدن‌ساز اسلامی، چشم به افق‌های دور دارند و انشاالله از این فرصت تازه پدید آمده در فضای جهانی برای شنیده شدن صدای انقلاب اسلامی و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی استفاده حداکثری خواهد کرد.

  قائم‌مقام فرهنگی رسانه ملی، فراجا و فعالیت دست‌اندرکاران فداکار این نیرو را بخش مهمی از این سوژه‌های راهبردی دانست و تاکید کرد: نیروهای خدوم و فداکار فراجا نه تنها در عرصه داخلی بلکه در جایگاه جهانی و برای محافظت از بشریت و نسل‌ها مجاهدت می‌کنند که حوزه مبارزه با مواد مخدر از این جمله هست که حتی جوامع اروپایی و آمریکایی هم مدیون مجاهدت این حافظان امنیت هستند و باید این سوژه‌ها به بهترین شکل در عرصه ملی و بین‌المللی تولید و به منصه‌ظهور برسند.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید