قالیباف: دوران دفاع مقدس میدان عبور از تعلقات دنیوی بود

قالیباف:دوران دفاع مقدس میدان عبور از تعلقات دنیوی بود


به گزارش مجاهدت از گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در کنگره بزرگداشت شهدا و سرداران شهید سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (عرشیان بی نشان) که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس نمادی از فرهنگ قربان و عید قربان بود که پدر، پسر، برادر و دوست در کنار یکدیگر برای خداوند و برای پا گذاشتن روی رذائل جانفشانی کردند و با دشمن جنگیدند و این‌ها نمادهایی از شهدا و فرهنگ شهدا و اطاعت و فرمانبری در میدان جنگ است.

وی بیان کرد: ما امروز وارثان چنین فرهنگی هستیم. یکی از نکاتی که امروز در این مجالس که در حقیقت مجالس ذکر یاد و نام شهدا است و یکی از برکات این جلسه که برای جامعه و ملت ما اثرگذار است، آن است که ما را از یک عامل مهم گمراه کننده که غفلت در زندگی است دور کند و ما را به خودمان بیاورد و مجلس ذکر شهدا ما را از غفلت خارج می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت همکاری جمعی و ملی را با تمام معنای خودش دیدیم. میدان دفاع مقدس، میدان آزمایش و عبور از خود و همه تعلقات دنیوی بود.

ادامه دارد….

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید