قالیباف را به‌ عنوان شـخص‌ اصـلح‌ معرفی‌ می‌کنیم/ حمایت‌ همه‌ جانبه‌ از ایشـان را اعلام می‌داریم‌

قالیباف را به‌ عنوان شـخص‌ اصـلح‌ معرفی‌ می‌کنیم/ حمایت‌ همه‌ جانبه‌ از ایشـان را اعلام می‌داریم‌



به‌ عنوان وکلای ملت‌ بزرگوار ایران در ادوار گذشــته‌ و فعلی‌ مجلس‌، با توجه‌ به‌ شــاخص‌های تبیینی‌ رهبر انقلاب، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف را به عنوان شخص اصلح معرفی می کنیم.

به گزارش مجاهدت از مشرق، ۵۰۰ نفر از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای حمایت خود از محمدباقر قالیباف را اعلام کردند و از مردم شریف ایران درخواست کردند به این کاندیدای جریان انقلابی رای دهند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

سلام علیکم؛

با گرامی‌داشـت‌ یاد و خاطره رییس‌ جمهور شـهید، حجت‌الاسـلام والمسـلمین‌ آقای رئیسـی‌ و سـایر شـهدای خدمت‌ در پی‌ ســانحه‌ ســقوط بالگرد، اینک‌ در آســتانه‌ حضــور تعیین‌ کننده مردم شــریف‌ ایران اســلامی‌ در چهاردهمین‌ انتخابات ریاست‌ جمهوری طی‌ روزهای آینده هستیم‌.

اکنون شرایط‌ کشور در موقعیت‌ های داخلی‌ و بین‌ المللی‌ و همچنین‌ لزوم امتداد شیوه خدمت‌ به‌ مردم براساس حضـور موثر و بی‌تکلف‌ در بین‌ اقشـار عموم کشـور در مناطق‌ مختلف، ایجاب می‌ نماید که‌ بهترین‌ گزینه‌ از میان نامزدهای انتخاباتی‌ به‌ مردم معرفی‌ شــود، تا ان شــاءاﷲ با حمایت‌ حداکثری رای دهندگان بتواند با کســب‌ مسئولیت‌ ریاست‌ قوه مجریه، خدمت‌رسانی‌ به‌ هموطنان عزیز را تکمیل‌ نماید.

در این‌ خصــوص، ما به‌ عنوان وکلای ملت‌ بزرگوار ایران در ادوار گذشــته‌ و فعلی‌ مجلس‌ شــورای اســلامی، با توجه‌ به‌ شــاخص‌های تبیینی‌ مقام معظم‌ رهبری، از میان کاندیداهای حاضــر در این‌ عرصــه، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف را با عنایت‌ به‌ سـوابق‌ اجرایی‌ و مدیریتی‌ قوی در مسـئولیت‌های گوناگون که‌ مهم‌ترین‌ آن ریاسـت‌ بر قوه مقننه‌ بوده اسـت، به‌ عنوان شـخص‌ اصـلح‌ معرفی‌ نموده و حمایت‌ همه‌ جانبه‌ از ایشـان را اعلام می‌داریم‌.

لذا ضــمن‌ احترام کامل‌ به‌ پنج‌ نامزد بزرگوار دیگر، با دعوت از آحاد جامعـه‌ جهت‌ مشــارکت‌ حداکثری در پای صندوقهای رای در ٨ تیرماه تقاضا داریم‌ با رای ارزشمند خود، جناب آقای دکتر قالیباف را انتخاب فرمایید.

بدیهی‌ اســت‌ در این‌ فرصــت‌ حســاس، اجماع کلیه‌ نیروهای انقلابی‌ بویژه هواداران گرانقدر بر انتخاب جناب آقـای دکتر قـالیبـاف، می‌توانـد پشــتوانـه‌ محکم‌ و رای بـالا برای ایشــان فراهم‌ نموده و بـدین‌ ترتیـب‌ قـدرت خـدمتگزاری رییس‌ جمهور منتخـب‌ را دوچنـدان نموده و مســئولیـت‌ او را در مقـابـل‌ خـداونـد متعـال، مقـام معظم‌ رهبری و مردم عزیز مضاعف‌ نماید.

جهت دانلود متن بیانیه و اسامی امضا کنندگان اینجا کلیک کنید

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید