قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با هدف محرومیت‌زدایی به روستاها عزیمت می‌کند

قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با هدف محرومیت‌زدایی به روستاها عزیمت می‌کند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «حسن مرادی» معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در دیدار با آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار داشت: امامان در روستاها فرماندهان خط مقدم مسیر ویژه هستند و از ظرفیت مردم برای پیشرفت مردم و روستا استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه امامان روستا توانمند بودن، پیشرو و امام بودن را در عمل ثابت کردند، بیان کرد: امامان قرارگاه پیشرفت و آبادانی تنها برای خانه عالم در روستاها حضور ندارند و در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی و مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی با بیان اینکه امامان روستا در حوزه‌های سلامت، اشتغال، عمرانی، فرهنگ و… فعالت دارند، مطرح کرد: سه سال است که به صورت جدی فعالیت امامان قرارگاه آغاز شده و با همه سختی و مشکلات در روستایی محروم فعالیت می‌کنند.

مردای با بیان اینکه امامان قرارگاه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با هدف محرومیت‌زدایی به روستاهایی عزیمت می‌کند که از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز کمتر مورد توجه قرار گرفتند و یا روستاهای نقاط مرزی و محروم که از لحاظ اقتصادی و فرهنگی محروم بودند را شناسایی کرده است.   

وی اظهار داشت: اصل و اساس قرارگاه پیشرفت و آبادانی نرم‌افزار امامت است؛ یعنی اینکه ما روستا را از درون به حرکت دربیاوریم و از بیرون حمایت شود؛ منتهی اصل حرکت و پیشرفت و آبادانی از درون شکل بگیرد.

معاون فرهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نرم‌افزار امامت قرارگاه تمام جنبه‌های دنیوی را می‌بیند تا با آن‌ها به مسائل آخرتی برسد، خاطرنشان کرد: مردم توان و ظرفیت امامان را فهمیده‌اند و نیاز نیست که نهاد بیرونی بیاید و آن‌ها را راه بیندازد و خود مردم مشکلات را رفع می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید