قصه های زیادی از حماسه های ابوحامد گفته شده که باید ثبت و ضبط شوند

قصه های زیادی از حماسه های ابوحامد گفته شده که باید ثبت و ضبط شوند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار«عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در مراسم سالگرد شهادت ابوحامد مشهور به مجاهد غریب در آبادان اظهار داشت: امروز بهانه ای شد تا یادی کنیم از دلاور مردی که در سال های دفاع مقدس به «سردار جُرف» مشهور شده بود و نام اصلی اش حاج «عمران عیسی زاده دریس» بود.

وی افزود: قصه های زیادی از مقاومت و رشادت های ابوحامد در طول دفاع مقدس آمده است که باید ثبت و ضبط شوند از جمله اینکه با شهید تندگویان به اسارت درآمده بود و ماجراهای زیادی برای نقل کردن داشت. حتی رنج ناشی از عارضه شیمیایی هم باعث نشده بود پس از پایان جنگ تحمیلی از صف مجاهدان خارج شود.

سردار مرادحاجتی گفت: طی سال های پس از دفاع مقدس و به خصوص سال های مقابله با تروریسم تکفیری داعش با جامعه اسلامی عراق بار دیگر به عنوان یکی از شخصیت های محور مقاومت در این منطقه بود اما از آنجایی که به «مجاهد غریب» شهرت داشت همواره در گمنامی خدمت می کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: حاج «عمران عیسی زاده» در سن 68 سالگی نامش از شهد شهادت سیراب شد و با تحقق آرزوی همیشگی اش رهسپار دیار یاران و دوستان خود شهید تندگویان و حاج «قاسم سلیمانی» شد و اینک وظیفه ماست که با انجام چنین برنامه هایی یاد و خاطره این حماسه سازان را گرامی بداریم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید