قطعه‌قطعه کردن مهمانان امام رضا (ع) در روز عاشورا


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی،رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۲۹ تیر ۱۳۷۳ طی سخنانی به تشریح جنایت منافقین در به شهادت رساندن عزاداران حسینی در روز عاشورا در حرم مطهر رضوی که ۳۰ خرداد ۱۳۷۳ انجام شد، پرداخت هست که در ادامه می‌خوانید:

«تروریسم یعنی چه؟ یعنی این‌که مجموعه‌ای، سازمانی، گروهی یا دولتی بخواهد کار خود را با ایجادِ ترور و وحشت و قتل و ناامنی پیش ببرد. مثل همین کاری که گروهِ منافقینِ روسیاه، در حرم مطهّر علی‌بن‌موسی‌الرّضا علیه‌الصّلاةوالسّلام انجام دادند.

این کار، مظهر زشت‌ترین نوع تروریسم هست. به خیال خودشان، نشستند، جمع و تفریق و محاسبه و تحلیل کردند تا به این نتیجه رسیدند که باید جمهوری اسلامی و ملت ایران را به بحران بکشانند… تحلیل و تصمیم‌گیری آنها، مقصودی را برایشان فراهم کرد.

راهِ رسیدن به آن مقصود هم این بود که حرم امام رضا علیه‌الصّلاةوالسلام را که به‌نظر ملت ایران، مقدّس‌ترین اماکن مذهبی در داخل کشور هست، منفجر و هتک کنند و بیگناه‌ترین و پاکترین آدم‌ها را که در آن‌جا مشغول تضرّع و راز و نیاز و دعا و توجّه بودند و مهمان علی‌بن‌موسی‌الرّضا علیه‌الصّلاةوالسّلام محسوب می‌شدند، در روز عاشورا قطعه قطعه نمایند. لعنت خدا بر آن دلهای سیاه باد!»

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید