قهرمانان و فعالان حوزه ورزش مجاهدان راه خدا هستند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران استان، اظهار داشت: در یک ماه اخیر ما شاهد قهرمانی‌های زیادی بوده و هستیم، رزمندگان مقاومت در میدان نظامی رژیم غاصب را به زانو درآوردند و ورزشکاران ما هم در میدان ورزشی با حاضر نشدن مقابل نماینده آن رژیم موجب شکست روحی آنها می‌شوند، شکست روحی کمتر از شکستی نیست که جبهه مقاومت ما در میدان نظامی بر دشمنان وارد می‌کنند.

وی افزود: عصر، عصر جنگ ترکیبی هست، یعنی از همه میدان‌ها برای شکست مقابل استفاده کردن، یکی از آن میادین میدان ورزش هست، عوامل استکبار تلاش می‌کنند تا نظام جمهوری اسلامی در میدان ورزش موفقیتی کسب نکند تا بگویند نظام اسلامی در حوزه ورزش توانمندی ندارد.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: جنگ در حوزه فرهنگ، ورزش، سیاست و رسانه جنگ ترکیبی هست، بنابراین ورزش امروز مثل ۵۰ سال قبل نیست امروز باید با یک نگاه ویژه به ورزش نگاه کرد و برای آن مایه گذاشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بنده از همه دست‌اندرکاران ورزشی از مدیران و مربیان و ورزشکاران و خانواده‌هایشان تشکر می‌کنم، از شما باید به عنوان یک مجاهد فی سبیل‌الله یاد کرد نه صرفا به عنوان برنده و قهرمان در میدان ورزشی، چون میدان ورزش میدان جنگ ترکیبی دشمن با ماست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامی‌داشت هفته ورزش، عنوان کرد: عوامل زیادی در کار هست تا ورزشکاران به موفقیت نرسند، از نظر کم‌وکسری‌ها در حوزه ورزش واقعا باید به ورزش مازندران توجه ویژه شود، مازندران به اندازه ۱۸ استان مدال‌آوری دارد، باید وزیر ورزش و کشاورزی از مازندران باشد.

این مسئول یادآور شد: ناراحتی از این بابت هست که اولا توجه آنچنانی به این حوزه نمی‌شود، به‌ویژه برای آینده، ورزشکارانی که قهرمان شدند نباید دغدغه و نگرانی داشته باشند.

وی تصریح کرد: مشوق‌هایی که قانونا تصویب شده نباید روی کاغذ بماند باید عملی شود مثلا برای ازدواج و فرزندآوری مشوق‌هایی وجود دارد، اما در عمل خیلی اذیت می‌شوند، نباید نخبگان ورزشی ما در پیچ و خم‌های اداری بمانند، اینکه از نظر جهانی در رشته تکواندو قهرمان شویم فتح بزرگی هست، در فتح‌ها افکار جهانی متوجه اسلام می‌شود یعنی بازتاب گسترده‌ای دارد، در قرآن نیز آیه‌ای درباره فتح آمده هست، باید خدا را شکر کرد.

آیت الله محمدی لائینی عنوان کرد: امیدواریم حوزه ورزش و تربیت بدنی با رونق‌تر از گذشته با این مدیران دلسوز و پیشکسوتان خوب رشد کند، احترامی که ورزشکاران ما در میادین ورزشی به پرچم کشور می‌گذارند یعنی احترام به ۲۳۰هزار شهید.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید