قوانین برای استفاده جوانان از مجموعه‌های ورزشی، اصلاح شود

قوانین برای استفاده جوانان از مجموعه‌های ورزشی، اصلاح شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در دیدار با «هادی ساعی» رئیس فدارسیون تکواندو با بیان اینکه شرط موفقیت ورزشکاران، حمایت از آن‌ها است، اظهار داشت: برگزاری اردوهای تیم ملی در مناطق مختلف کشور، انگیزه‌ها را در بین جوانان و ورزشکاران تقویت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید قوانین به نفع جوانان، برای استفاده راحت‌تر از مجموعه‌های ورزشی، اصلاح شود، افزود: استان همدان دارای ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف ورزشی است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

آیت‌الله شعبانی با بیان اینکه در حاشیه‌های شهر جوانانی، همانند گنجی نهفته حضور دارند که باید ضمن شناسایی آنها، از این سرمایه‌های کشور حمایت کنیم، تصریح کرد: اگر این ظرفیت‌ها شناسایی نشود، شخص هدر نرفته بلکه سرمایه کشور هدر داده شده است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که دارای سرمایه اجتماعی و محبوبیتی هستند باید از این سرمایه برای خدمت به کشور و مردم بهره بگیرند، گفت: بهترین راهکار برای ماندگار کردن محبوبیت‌، استفاده از آن در مسیر خدمت به مردم و کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان  متذکر شد: اقدامات قهرمانانی همانند هادی ساعی که از ظرفیت محبوبیت،  برای خدمت به مردم بهره بردند قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید