لزوم بازنگری در روابط با فرانسه/ این کشور به پایگاه مدیریت منافقین تبدیل شده است

وزارت امور خارجه فوراً سفیر فرانسه را اخراج کند/لزوم بازنگری در روابط با فرانسه


حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن نوروزی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در واکنش به اهانت نشریه‌نما فرانسوی شارلی ابدو به مقدسات اسلامی و مرجعیت دینی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای واکنش قاطع خود را نسبت به این هتاکی‌ها نشان داد و از دولت درخواست کردیم سفیر فرانسه را هرچه سریع‌تر از ایران اخراج کند.

حجت‌الاسلام نوروزی تصریح کرد: تنها راهی که برای فرانسه باقی است تا بتواند با جمهوری اسلامی ایران روابط سیاسی و دیپلماتیک داشته باشد عذرخواهی رسمی و عدم تکرار چنین گستاخی‌هایی از سوی رسانه‌های این کشور است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل با همه دنیا به غیر از رژیم خون‌خوار و کودک‌کش اسرائیل ارتباط دوستانه دارد، زیرا مبتنی بر اندیشه‌های دینی ما باید اساس ارتبطاتمان با دیگر کشورها مبتنی بر برادری، برابری و محبت به هم‌نوعان باشد، اما خباثت‌های فرانسه را هم نمی‌توانیم بپذیریم.

حجت‌الاسلام نوروزی تاکید کرد: کشور فرانسه به پایگاه و مرکز مدیریت منافقین تبدیل شده است و در عین حال نشریه‌نماهایشان به مقدسات و مرجعیت دینی مسلمانان اهانت می‌کند، ما اصلاً این مسائل را تحمل نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه تجدیدنظر نسبت به تنظیم روابط با فرانسه ضرورت دارد، گفت: تا زمانی که سردمداران فرانسه خطوط قرمز ما را رعایت نمی‌کنند، نمی‌توانیم با آنها ارتباط داشته باشیم.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید