لزوم جمع آوری و نشر خاطرات شهدا


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امشب در آئین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت که در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید دیار علویان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر برگزار شد، ضمن تحسین رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی یک جنگ بین المللی بوده، اما فرزندان این آب و خاک با تبعیت از امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

وی ضمن تسلیت و تبریک شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، افزود: دشمن فکر می‌کرد با شهادت سید الشهدای مقاومت راه مقاومت حزب الله متوقف می‌شود که اسرائیلی‌ها باید بدانند به فرموده رهبری راه مقاومت سیدحسن نصرالله ادامه خواهد داشت.

آیت الله معلمی با بیان اینکه وعده حق الهی هست اگر جامعه استعداد خود را برای داشتن رهبری حق نشان دهد به فضل خداوند رهبر امت اسلام انتخاب می‌شود، گفت: این وعده خدا را ملت ایران بعد از رحلت امام خمینی (ره) با روی کار آمدن امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ولی فقیه، تجربه کردند.

وی در پایان به اهمیت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام در قالب تالیف و نشر کتاب اشاره کرد و خواستار جمع آوری و نشر خاطرات شهدا شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید