لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی توسط داوطلبان

لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی توسط داوطلبان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی»، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد حوادث اخیر از جمله تشییع شهید جمهور اظهار داشت: مردم در بدرقه شهدای خدمت در شهرهای تبریز، تهران، قم، بجنورد، مشهد و زنجان حماسه آفریدند اما این حماسه باید با مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی توسط داوطلبان افزود: داوطلبان انتخابات همدیگر را تخریب نکنند، به همدیگر توهین نکنند و هر کس از هنر خود بگویید، هر مسؤول ستادی که در حال فعالیت است از توانایی و هنر همان نامزد بگوید و تخریب انجام نشود.

وی با بیان اینکه امام راحل مردم را ولی نعمت می‌دانستند، تصریح کرد: مسؤولان هم باید در این راستا حرکت و اقدام عملی داشته باشند.

آیت‌الله خاتمی به مناسبت‌های پیش‌رو از جمله عید قربان و دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: در آستانه عیدالله اکبر و عید سعید غدیر خم قرار داریم و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرده و از نیازمندان دستگیری کرد.

امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، گفت: شهید چمران با عزت و عظمت و تعهد به اسلام جان خود را فدا و در این دنیا شرف و در آن دنیا رحمت خداوند را بیمه کرد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان معمار کبیر انقلاب گفت: از همان روزهای ابتدای انقلاب دو نهاد مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جهاد سازندگی تشکیل ش و این دو نهاد در محرومیت‌زدایی در دور افتاده‌ترین نقاط پیشگام شدند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید