لزوم ورود میدانی مسئولین برای رفع مشکلات خبرنگاران


لزوم ورود میدانی مسئولین برای رفع مشکلات خبرنگارانبه گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ساری، «احسان آهنگر» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عصر امروز در همایش استانی گرامیداشت «روز خبرنگار» که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه اصحاب خبر و رسانه مشکلاتی از قبیل معیشت، بیمه، مسکن، عدم توجه، عدم دسترسی به اطلاعات برای تحقق روایت اول، عدم حمایت حقوقی و … دارند، اظهار داشت: مسئولین برای رفع این دغدغه‌های خبرنگاران میدانی ورود کنند.

وی از برگزاری دوره‌های توانمندسازی اصحاب رسانه استان خبر داد و گفت: شبکه سازی این قشر را با هدف مجهز شدن به سلاح سواد رسانه‌ای برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان انقلاب نیز در دستور کار قرار دارد.

آهنگر با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه برکسی پوشیده نیست، گفت: این قشر اثرگذار در بزنگاه‌های پرمخاطره و پرحادثه حضور دارند و از مهمترین ارکان ماندگاری اتفاقات و رویداد‌های مهم به شمار می‌روند.

وی به نقش رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت استان اشاره و بیان کرد: اصحاب خبر و رسانه با توجه به مسئولیت اجتماعی که برعهده دارند دقت، سرعت، شفافیت و صداقت را در انعکاس اخبار و رویداد‌ها بیش از پیش مورد توجه داشته باشند.

«رستم زرودی» فرماندار نوشهر نیز ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) و تبریک به مناسبت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و نام شهید محمود صارمی، خبرنگار جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امید است پیام رسان خون شهدا و راه ائمه اطهار (علیهم السلام) باشیم، اذعان داشت:‌ اصحاب خبر و رسانه باید در مسیر اطلاع رسانی از امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بزرگ خبرنگاران واقعه کربلا الگو بگیرند.

وی با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران برای پوشش فعالیت‌ها و برنامه‌های استانی و شهرستانی، افزود: خبرنگاران دوشادوش مسئولین برای رفع مشکلات مردم دغدغه‌مند هستند و باید قدردان نگاه ارزشمند این قشر اثرگذار باشیم.

زرودی ضمن تبریک روز خبرنگار را بر تمامی مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی که با پیکار و مبارزه و با سلاح قلم و ایمان خویش برای پایداری اعتقادات و ارزش‌های دینی و اسلامی جامعه و جاودانگی ایران اسلامی در صحنه‌های نبرد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… در تلاش هستند، توفیقات روزافزون همه خبرنگاران را از خداوند سبحان مسئلت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید