مادر شهیدان «مهدوی خانوکی» آسمانی شد

مادر شهیدان والامقام «مهدوی خانوکی» آسمانی شد


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «فاطمه زادخوش» مادر شهیدان «مهدی و جابر مهدوی خانوکی» عصر روز گذشته (سه‌شنبه) پس از سال‌ها صبر و استقامت، دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این اسوه صبر امروز (چهارشنبه) از ساعت چهار عصر از محل تکیه ابوالفضل (ع) شهر خانوک به‌ طرف قطعه والدین شهید جنب گلزار شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

شهید «مهدی مهدوی خانوکی» روز اول مهر ۱۳۴۹ در شهر خانوک از توابع شهرستان زرند استان کرمان چشم به جهان گشود. تا چهارم متوسطه در رشته صنایع فلزی درس خواند و با آغاز جنگ به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سرانجام روز چهارم مرداد ۱۳۶۷ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. پیکر مطهرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و در سال ۱۳۷۴ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

شهید «جابر مهدوی خانوکی» نیز روز ششم بهمن‌ ۱۳۵۰ در شهر خانوک از توابع شهرستان زرند استان کرمان چشم به جهان گشود. او نیز تا سوم متوسطه در رشته تجربی درس خواند و همانند برادرش با آغاز جنگ تحمیلی به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

وی روز چهارم خرداد ۱۳۶۷ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید. پیکر مطهر وی نیز مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سرانجام در سال ۱۳۷۴ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید