مادورو: دستور حمله به لبنان از مقر سازمان ملل متحد صادر شد

مادورو: دستور حمله به لبنان از مقر سازمان ملل متحد صادر شد



در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت لبنان، رئیس‌جمهور ونزوئلا ابراز داشت که دستور حمله به لبنان از مقر سازمان ملل متحد صادر شده است.

به گزارش مجاهدت از مشرق، «نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی که طی آن دبیرکل حزب‌الله لبنان، «سید حسن نصرالله» به شهادت رسید، همبستگی خود را با مردم لبنان اعلام کرد.

وی با بیان این که دستور این حمله از مقر سازمان ملل صادر شد، افزود: «بزدل‌های جهان سکوت کرده‌اند ولی هیچکس نمی‌تواند صدای ملت‌های هوشیار را نادیده بگیرد. مردم غزه و لبنان قربانی نسل‌کشی و حملات تروریستی نتانیاهو، قاتلی که یاد هیتلر را زنده می‌کند، می‌باشند.»

حمایت مقامات ونزوئلا از لبنان و فلسطین

در همین حال برخی از مقامات دولتی ونزوئلا حمایت خود را از فلسطین و لبنان در مواجهه با حملات تروریستی رژیم صهیونسیتی اعلام داشتند.

«دیوسدادو کابیو» نایب رئیس اول حزب حاکم سوسیالیستی متحد ونزوئلا طی ایراد سخنانی در تجمع هواداران حزب در کاراکاس، با ملت‌های فلسطین و لبنان در برابر حملات اسرائیل ابراز همبستگی نمود و با محکومیت نسل‌کشی اسرائیل در فلسطین و حملات تروریستی صهیونیست‌ها علیه لبنان، از ملت‌های آنها خواست که در برابر حملات رژیم صهیونسیتی تسلیم نگردند.

«خورخه رودریگز»، رئیس‌ مجلس ملی ونزوئلا نیز با ایراد سخنانی اقدامات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان را محکوم ساخت.

منبع: ایسنا

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید