ماهیت پلید آمریکا با شهادت ۲۹۶ نفر انسان بی گناه در هواپیمای مسافر بری نمایان شد

ماهیت پلید آمریکا  با شهادت 296 نفر انسان بی گناه در هواپیمای مسافر بری نمایان شد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدعلی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد با  اشاره به سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران اظهار اشت: در آن زمان که آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار داد، ایران سلاحی برای مقابله نداشت.

وی گفت: ولی امروز ایران یک قدرت جهانی است و آمریکا هم توان تجاوز را نخواهد داشت.

امام جمعه بروجرد گفت: حقوق بشر آمریکایی ۲۹۶ نفر انسان بی گناه را در هواپیمای مسافربری به شهادت رساند و اینگونه ماهیت پلید و شیطانی خود را نشان دادند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ولادت امام هادی(ع) بیان کرد: ائمه معصومین هدایت گر انسان‌ها هستند، در وقت مشکلات و سختی‌ها به ائمه اطهار(ع) تمسک می‌جوییم و بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در روز ولادت امام هادی(ع) با برگزاری جشن ارادت خود را ولایت و امامت نشان دهیم.

وی اضافه کرد: در دهه ولایت و امامت با برگزاری جشن ارادت خود را به ولایت و امامت نشان دهیم، برگزاری جشن غدیر در بروجرد با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره سالروز آزادی شهر مهران توسط رزمندگان اسلام گفت: اینکه دشمن از ملت ایران هراس دارد نشانه آن در دوران دفاع مقدس است، دشمن از حماسه رزمندگان اسلام درس گرفته است.

حجت الاسلام حسینی افزود: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران یک برکت بزرگ داشت و جهانیان فهمیدند که ملت ایران زیر بار زور استکبار نخواهند رفت.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد از نفوذ خود بد استفاده می کنند و با تبعیض افرادی و برخلاف قانون افرادی را استخدام و به کار گیری کرده اند.

امام جمعه بروجرد گفت: در قرارگاه حمایت از تولید با رونق اقتصاد و اشتغال نیز صورت می گیرد، امروز کسانی که تولید را رونق می دهند آماده هستند تا افراد را برای کار در کارخانجات به کار بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید