مجاهدت‌های خاموش انقلاب را به جامعه تبیین کنیم/ شهید «سلیمانی» شجاع و با تدبیر بود

مجاهدتهای خاموش انقلاب را به جامعه تبیین کنیم/ شهید «سلیمانی» شجاع و با تدبیر بود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام و المسلمین «جواد فلاح» رئیس مرکز خدمات حوزه و مدیر حوزه‌های علمیه استان مازندران در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه مرکز استان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و تسلیت وفات حضرت ام البنین (ع) و بیان اینکه سردار سلیمانی هم شجاع بود و هم با تدبیر اظهار داشت: اولین ویژگی تدبیر معرفت نسبت به امام جامعه است.

حجت‌الاسلام فلاح به اهمیت معرفت در تکلیف و معرفت در تشخیص اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمود من نسبت به برجام خوشایند نیستم و آن‌ها حق شکن و بدعهد هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه در تدبیر باید اهل درایت باشیم، ادامه داد: سردار سلیمانی با درایت و باهوش بود و در اداره امور اداری با کشور‌ها با کمال عقل و درایت عمل می‌کرد.

حجت‌الاسلام فلاح با بیان اینکه تیزهوشی، درایت و بیداری در جامعه علوی مهم است و باید مردم حساس باشند و جوانب قضیه را بسنجند، اضافه کرد: ما باید بر پایه عزت حرکت کنیم و سردار سلیمانی رهبر معظم انقلاب را سرآمد همه علمای شیعه و سنی منطقه می‌دانست.

وی شناخت راهبردی دشمن را ویژگی دیگر تدبیر ذکر کرد و گفت: یکی از راهبرد‌های دشمن عادی انگاری و تسهیل است و باید نسبت به این مسائل هوشیار بود و اکنون سپاه، نیروی ارتش و بسیج در دنیا می‌درخشند.

این مسئول با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی و بیان اینکه بزرگنمایی و القاء غلط راهبرد غلط دشمن است، اذعان داشت: راه مقابله با دشمن جهاد تبیین است و باید مجاهدت‌های خاموش انقلاب در عرصه‌های مختلف بین المللی، سیاسی و… را به جامعه معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام فلاح با بیان اینکه مجاهدت‌های خاموش حوزه علمیه باید به جامعه تببین شود، گفت: حوزه علمیه استان در همه مشکلات در کنار مردم قرار دارد و مجاهدت‌های خاموش در حوزه‌های مختلف از جمله ضدعفونی معابر، تقدیم دو هزار ایثارگر و ۴۰۰ شهید از جمله دستاورد‌ها است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید