مجاهدت شهید «سلیمانی» جهان را از یک چالش بزرگ امنیتی نجات داد 

  مجاهدت شهید سلیمانی جهان را از  یک چالش بزرگ امنیتی نجات داد 


سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج اظهار داشت: تا کنون کمتر به نقش سازنده شهید سلیمانی در تامین امنیت جهانی اشاره شده، در حالی که اگر مجاهدت حاج قاسم وجود نداشت چه بسا داعش نه تنها بر کل منطقه به عنوان تامین کننده انرژی دنیا مسلط می‌شد بلکه ممکن بود که کشورهای اروپایی را نیز با چالش‌های امنیتی مواجه سازد.

سلامتی ادامه داد: هر چند داعش با حمایت غربی‌ها شکل گرفته بود اما در صورت تسلط بر منطقه می توانست امنیت جهانی را متاثر سازد و این مساله‌ای که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان  از آشنایی مردم در کشورهای مختلف با شخصیت شهید سلیمانی به عنوان یک سرباز ولایت و مجاهد ایرانی مسلمان  می‌هراسند؛ افزود: دشمنان با سانسور خبری گسترده هرگز به نقش سازنده ایران اسلامی و شهید سلیمانی در تامین امنیت منطقه و جهان و مبارزه گسترده با داعش اشاره نکردند‌.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز در ادامه با تاکید بر اینکه نسل جوان ما امروز باید شهید سلیمانی را از طریق رسانه‌های وطنی بشناسد‌‌ ‌ادامه داد: دشمنان درصدد ایجاد فاصله بین نسل جوان و شهید سلیمانی هستند چرا که تداوم راه شهید سلیمانی به معنای استقلال و عزت ایران اسلامی و نابودی اهداف استکباری دشمنان است‌.

وی در همین رابطه خواستار تبیین و تشریح سیره شهدا به ویژه شهید سلیمانی برای نسل جوان شد و تاکید کرد: اگر ما امروز ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را برای نسل جوان تشریح نکنیم  رسانه‌های بیگانه که حقایق را وارونه جلوه می دهند اقدام به این کار خواهند کرد.

‌سردار اسلامی با تاکید بر اینکه راه شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت؛ خاطرنشان کرد: دشمنان تصور کردند با ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی جمهوری اسلامی به پایان خواهد رسید در حالی  که صدها نوجوان و جوان ایرانی با الگو قرار دادن شهید سلیمانی پرچمدار مکتب سلیمانی خواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید