محدودیت سیستمی در آمریکا برای جمع کردن کمپ‌های اعتراضی دانشجویان

محدودیت سیستمی در آمریکا برای جمع کردن کمپ‌های اعتراضی دانشجویان


به گزارش مجاهدت از مشرق،کانال تلگرامی امریکانا در مطلبی با عنوان محدودیت سیستمی در آمریکا برای جمع کردن کمپ‌های اعتراضی دانشجویان نوشت:

اعتراضات اخیر دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا، چالش‌های جدی در برنامه‌های موسوم به DEI (تنوع، برابری و دربرگیرندگی) را در آموزش عالی این کشور آشکار کرده است. در حالی که دانشگاه‌ها سیاست‌های خود درباره آزادی بیان و تجمعات را تغییر می‌دهند، بسیاری از آنها مجازات‌های سختگیرانه‌تری را برای دانشجویان و اساتید شرکت کننده در اعتراضات در نظر گرفته‌اند.

دانشجویان حامی فلسطین نسبت به برنامه‌هایی که برای بسط DEI در جامعه طراحی شده‌، ناامید هستند. آن‌ها معتقدند این برنامه‌ها بیشتر جنبه نمایشی دارند تا عملی. برای مثال، در یک اعتراض در آن آربر، معترضان یک مراسم پسح (یک مراسم مذهبی یهودی) فراگیر برگزار کردند که نشان دهنده تعهد آنها به ادغام واقعی بود.

دانشگاه‌ها کمپ‌های دانشجویی را که نماد آزادی و عدالت بودند، برچیدند. این کار نشان داد که برنامه‌های تنوع، برابری و ادغام دانشگاه‌ها با تجربیات واقعی دانشجویان حاشیه‌نشین فاصله زیادی دارند.

دانشجویان در این اردوگاه‌ها با وجود فشارها و حملات گروه‌های افراطی مانند گروه‌های صهیونیستی که به دانشجویان در دانشگاه UCLA حمله کردند، اجتماعات خود را بدون کمک پلیس اداره می‌کردند. آن‌ها روی خودکفایی و امنیت متقابل تمرکز داشتند.

اما مدیریت دانشگاه‌ها این کمپ را حتی در زمان برگزاری مراسم مذهبی یا آیین‌های بومی به زور برچیدند. این کار نشان داد که بین برنامه‌های تنوع، برابری و ادغام دانشگاه‌ها و تجربیات واقعی دانشجویان شکاف عمیقی وجود دارد.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید