محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری از مأموریت‌های سپاه محسوب می‌شود

محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری از مأموریت‌های سپاه محسوب می‌شود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه امروز همراه با فرمانده سپاه کربلا با حضور در مناطق دوردست و کم برخوردار شهرستان بابل، ضمن بازدید و بررسی میدانی محرومیت‌ها و مشکلات موجود در این مناطق، از جمله در حوزه‌های آموزشی و راه روستایی، هماهنگی‌ها و اقدامات لازم، برای رفع این نیاز‌های اساسی را به عمل آوردند.

در این بازدید‌های میدانی که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابل نیز همراه بود، نبود سازه‌ی مناسب در گلزار شهدای گمنام شهر گلوگاه بندپی شرقی، فرسودگی و کمبود امکانات و نیاز‌های آموزشی مدرسه منطقه کمان چوسر و عدم پل و راه در دسترس برای اهالی روستای شورکش از مهمترین مشکلاتی بود که تصمیمات و اعتبارات لازم از سوی قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای رفع آن تامین و اختصاص داده شد.

افتتاح یک واحد مسکن مددجویی و حضور در آئین اهدای ۱۷ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، توسط مرکز آموزشی المهدی سپاه پاسداران از دیگر برنامه‌های سفر سردار حزنی در استان مازندران بوده است.

سردار حزنی در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین مأموریت سپاه امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی مأموریت محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌دوستی در سراسر کشور دارد و اولویت خیلی فوری و آنی در مناطق مرزی، حساس و صعب العبور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کار‌های خیلی خوبی در سپاه استان مازندران انجام شده است و کار‌های خیلی خوبی بناست انجام شود، افزود: حضور ما در جا‌های خیلی سخت و دور است و اقدامات مردم مازندران در کمک مومنانه خیلی ارزشمند است.

سردار حزنی با بیان اینکه همه مسئولین اگر وظیفه خود را انجام بدهد بعد از چهل و اندی سال نباید مشکل پل در منطقه‌ای داشته باشیم، گفت: جنس کار‌های ما همین است و سپاه ادامه داد و در جا‌های صعب العبور ادامه دارد و دولت اگر کمک کند سرعت ما چند برابر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید