محمدصدر: برای نامزدی انتخابات دو دلم

محمدصدر: برای نامزدی انتخابات دو دلم



سید محمد صدر گفت: من خودم الان نمی‌دانم کاندیدا می‌شوم یا نه. چون تصمیم نهایی را نگرفته‌ام و فقط نظر مثبت آقای خاتمی را دریافت کرده‌ام.

به گزارش مجاهدت از مشرق، سید محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: من خودم الان نمی‌دانم کاندیدا می‌شوم یا نه. چون تصمیم نهایی را نگرفته‌ام و فقط نظر مثبت آقای خاتمی را دریافت کرده‌ام.

در ادامه گفتگو سید محمد صدر با تسنیم را می‌خوانید:

** محمد صدر اخیرا جزئیات بیشتری درباره دیدار با سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات و پیشنهاد کاندیداتوری خاتمی به خود مطرح کرد و گفت: من با آقای خاتمی دیدار کردم تا درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری با ایشان مشورت کنم؛ آقای خاتمی گفتند که نظرشان مثبت است و از من خواستند برای کاندیداتوری ثبت‌نام کنم.

** با این حال محمد صدر تمایل دارد با دوستان بیشتری مشورت کند و نظر خود را هم در این خصوص مطرح کرده و گفت: من خودم الان نمی‌دانم کاندیدا می‌شوم یا نه. چون تصمیم نهایی را نگرفته‌ام و فقط نظر آقای خاتمی را دریافت کرده‌ام. من قصد دارم با دیگر دوستان مشورت کنم و بعد از پایان مشورت‌ها، درباره کاندیداتوری تصمیم خواهم گرفت؛ تا دو سه روز آینده درباره کاندیداتوری جمع بندی‌ خواهم کرد اما اکنون واقعاً به هیچ تصمیمی نرسیده‌ام.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید