مدیران زنجانی با خانواده شهید «رحیم امیر سعادتی» دیدار کردند

مدیران زنجانی با خانواده شهید «رحیم امیر سعادتی» دیدار کردند


­­­­به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، همزمان با سومین روز از هفته دولت ( روز کارمند)، آیت‌الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان، سید «محمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس جمهور، «محسن افشارچی» استاندار زنجان، «امیرعلی نیک بخش» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از مدیران کل استان با خانواده معظم جهادگر شهید «رحیم امیر سعادتی» دیدار کردند.

در این دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با معرفی بخشی از زندگی شهید اظهار کرد: شهید امیر سعادتی متولد 1331 ومجرد بوده که به عنوان جهادگر فعالیت داشت.

امیر علی نیکبخش خاطر نشان کرد: این شهید والامقام در سال 1365 در عملیات  والفجر 5 به درجه شهادت نائل آمدند.

سید «محمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس جمهور نیز در این دیدار با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: در برخی موارد از خود گذشتگی شهدا به حدی بود که اگر امروز بازگو شود فکر می‌کنند یک افسانه است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهدا و خانواده آنها هر چه داشتند در راه انقلاب و نظام تقدیم کردند، گفت: ما هر چه به این خانواده‌ها احترام بگذاریم و از آنها تقدیر کنیم باز نتواسته‌ایم دین خود به این افراد را ادا کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید