مدیران مدارس، زمینه بازدید دانش‌آموزان از موزه دفاع مقدس را فراهم کنند

مدیران مدارس، زمینه بازدید دانش‌آموزان از موزه دفاع مقدس را فرهم کنند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان امروز (دوشنبه) در جلسه قطبی شورای معاونین آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان اسدآباد که با محوریت جمع‌بندی بازدیدها از پروژه مهر مدارس در سالن جلسات ناحیه دو برگزار شد، اظهار داشت: با همبستگی و تقویت ارتباطات بین مناطق ۱۹ گانه، شاهد رفع مشکلات، هم‌افزایی و تعامل بیشتر خواهیم بود.

نقوی افزود: با وجود برخی کمبودها، موظفیم تمام توان و امکانات موجود را به کار بگیریم تا مهر پیش رو را بدون کوچک‌ترین دغدغه ای آغاز کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه شروع سال تحصیلی جدید فرصتی ایده آل است تا نتیجه تلاش های خود را ببینیم، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان با این ظرفیت کارآمدی و پتانسیل نیروی انسانی، باید در تمامی زمینه های سطح کشور شاخص باشد.

وی ضمن تاکید بر مدنظر قراردادن و رعایت حرمت ها بین همکاران، تصریح کرد: از ویژگی های مدیر خوب، برنامه ریزی مناسب برای تربیت اخلاقی و دینی دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر اینکه اولویت ما در آموزش و پرورش استان، تعلیم مسائل دینی و تربیتی است، اضافه کرد: مدیران باید امانت دار خوبی باشند و برای انتخاب های خود مِلاک و دلیل منطقی داشته باشند.

نقوی ضمن باارزش خواندن دفاع مقدس و خاطرات آن، تصریح کرد: از مدیران می‌خواهم تمهیدات لازم را بیاندیشند تا در طول سال تحصیلی حداقل یک بار همکاران و دانش‌آموزان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید