مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: ارتباط با نسل جوان از طریق هنر ضروری است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: ارتباط با نسل جوان از طریق هنر ضروری است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آیین اختتامیه سوگواره ملی عکس «روایت عاشقی» شامگاه دیروز (یکشنبه) با اعلام برگزیدگان در هتل نیشکر اهواز برگزار شد.

تجلیل از گروه سرود زهرائیون و رونمایی از پوستر سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، از راه‌اندازی یک نگارخانه در اهواز خبر داد و اظهار داشت: این نگارخانه قرار است در پارک شهید صباغان واقع در روبروی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان راه‌اندازی شود و هدف از راه‌اندازی آن به نمایش گذاشتن آثاری‌ است که توسط هنرمندان خوزستانی خلق می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خلق اثر هنری و ارتباط گرفتن با نسل جوان را مساله‌ای مهم و ضروری دانست و افزود: هنرمندانی از لنز دوربین خود عکس‌هایی را شکار می‌کنند که همان عکس یا تصویر انقلابی را در درون فرد ایجاد می‌کند.

وی به نشان دادن جهان اسلام با زبان هنر تاکید کرد و گفت: نشان دادن برخی تصاویر از دریچه هنر بسیار زیبا است و ما چاره ای نداریم جز این که اهداف خودمان را برای ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب از طریق هنر بیان کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید