مدیری که توان مدیریت ندارد باید استعفا بدهد

مدیری که توان مدیریت ندارد باید استعفا بدهد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «جاسم عبادی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندر امام با اشاره به آب‌گرفتگی‌های اخیر در این شهرستان اظهار داشت: با تمام وجود و نهایت تواضع از همه مردم بندر امام عذرخواهی می‌کنم هر چند این عذرخواهی هیچ چیزی را جبران و دردی را دوا نمی‌کند.

وی افزود: از تلاش‌های شبانه‌روزی همه سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها به ویژه پاسداران و بسیجیان تشکر می‌کنم که باز هم مانند همیشه در کنار مردم بودند و خدمتی ماندگار انجام دادند که جا دارد از همین تریبون و فرصت استفاده کرده و هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک و تهنیت عرض کنم.

خطیب جمعه بندر امام عنوان کرد: اگر جای مسئولان اجرایی شهرستان و بندر امام خمینی بودم، به خاطر این بی‌کفایتی و اینکه محصول این چند سال مدیریت آنها این فجایعی است که در منطقه رخ می‌دهد و زندگی مردم را نابود کرده، برای کاهش درد و ناراحتی مردم استعفا می‌دادم و آخرت خود را بخاطر چند روز دنیا خراب نمی‌کردم.

حجت الاسلام عبادی یادآور شد: مدیری که توان مدیریت ندارد باید استعفا بدهد و برود که اگر چنین نکند، خیانت به نظام و انقلاب کرده و ماندن او چیزی جز ضرر برای نظام ندارد. در ایامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت امید و ایمان در میان مردم را از مسئولان مطالبه می‌کنند، به خاطر ضعف مدیریت شهری این چنین خانه‌های مردم زیر آب برود و این همه خسارت را به مردم در این شرایط سخت اقتصادی وارد کند، چگونه قابل توجیه است؟

وی تأکید کرد: آنچه بیشتر از هر چیزی که مردم را آزار می‌دهد، تکرار این حوادث تلخ است که محصول بی‌کفایتی بعضی از مسئولان اجرایی شهرستان بندر امام است. در چند سال اخیر نگاه‌های سیاسی، متکبرانه، خودخواهی‌ها و قدرت‌طلبی‌های برخی مدیران اجرایی، باعث ضایع شدن حقوق مردم بندر امام شده است.

امام جمعه بندر امام تصریح کرد: همین نگاه‌ها باعث عقب‌ماندگی بندر امام شده که انتظار مردم این شهر از رئیس جمهور انقلابی، وزیر کشور، نمایندگان مجلس خبرگان و استاندار خوزستان این است که به بازی‌های سیاسی و وعده‌های بی‌سرانجام پایان دهند و حقوق مسلم مردم بندر امام را به رسمیت شناخته و آنها را به مردم بازگردانند.

وی افزود: سوال دیگر مردم از مدیران اجرایی این است که هزینه‌های صدها میلیارد تومانی که بعد از آب‌گرفتگی سال ۹۹ اختصاص داده شد، کجا رفت و کجا هزینه شد و اگر هزینه شده چرا هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است؟ نهادهای بازرسی این موضوع را پیگیری، بررسی و برای مردم شفاف‌سازی کنند.

پس از خطبه‌ها نیز سرگرد پاسدار «عباس ذاکری» فرمانده سپاه بندر امام به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ماهیت بسیج مردمی بودن آن است و شما همه شاهد بودید که بچه‌های بسیج و سپاه در بحران اخیر شهرستان چگونه مثل همیشه صادقانه در کنار مردم بودند و از هیج تلاشی دریغ نکردند.

وی افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب با تدبیر خود نام بسیج مستضعفین را بر این نهاد نهادند تا این مکتب ارزشی اساس یک حرکت جهانی برای مستضعفین عالم شود و امروز شاهد هستیم که فرهنگ بسیج از مرزهای ما فراتر رفته و در خیلی کشورها الگو شده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید