مراسم سالگرد روحانی مبارز شهید «نواب صفوی» در قم برگزار شد

مراسم سالگرد روحانی مبارز شهید «نواب صفوی» در قم برگزار شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم گرامیداشت شصت و هفتمین سالگرد شهادت روحانی مبارز شهید «سید مجتبی نواب صفوی» و شهدای فداییان اسلام عصر امروز ۲۷ دی در آرامستان وادی السلام قم برگزار شد.

در مراسم فوق، ابتدا مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در سخنانی با اشاره به مولفه‌های جنگ نرم دشمن اظهار داشت: دشمن در صدد است تا شخصیت‌های مبارز و انقلابی و جهادی همچون شهیدان نواب صفوی و سردار سلیمانی از یاد‌ها بروند، اما هیچگاه موفق نخواهند شد.

وی تاکید کرد: دشمنان ما تلاش می‌کنند تا اعتقادات و باور‌ها و ایمان مردم بتدریج ضعیف شود، اما در این مسیر نیز روبروز مردم با ایمان مستحکمتری از انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

در ادامه حجت الاسلام تقی حسینی معاون پژوهشی دفتر فداییان اسلام در قم، نکاتی را پیرامون دیدگاه‌های علما و مراجع نسبت به مبارزات شهید نواب صفوی بیان کرد.

شعر خوانی حبیب الله معصوم از آزادگان دوران دفاع مقدس، خاطره گویی ضیایی از همراهان شهید نواب صفوی و محمد مهدی عبدخدایی از یاران شهید نیز بخش‌هایی از مراسم بود.

حجت الاسلام محمد میرزامحمدی استاد حوزه نیز در این مراسم، گفت: شهید نواب صفوی با وجود فقر مالی در عرصه‌های مختلف جهاد حضور فعال داشت و در این راستا به دنبال مرید پروری نبود و با اخلاص کار می‌کرد.

وی ابراز داشت: برخی‌ها تلاش می‌کردند تا بگویند نواب از حوزه نیست و اقدامات او مورد تأیید عالمان نیست که این توطئه با بیان زیبای او خنثی شد که فرمود تا زمانی که من به عنوان سرباز حضور دارم افسری همانند آیت الله بروجردی نباید در این عرصه وارد شود.

در مراسم فوق، حجت الاسلام کلانتر از همرزمان و همراهان شهید نواب صفوی، دختر بزرگوار شهید، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع)، حجت الاسلام طباطبایی نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس و نمایندگانی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و دیگر دستگاه‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید