مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی منسجم‌تر برگزار می‌شود

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی منسجم‌تر برگزار می‌شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «غلامحسین حقانی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز در گردهمایی «موکب‌‌داران گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در هفته مقاومت» اظهار داشت: سال گذشته زیبایی حرکت مردم و موکب‌داران در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی در صدر اخبار رسانه‌ها و مورد توجه همگان قرار گرفت.

وی افزود: کار ارزشمند و دغدغه‌مند موکب‌داران، هیئات‌ و اشخاص در برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، توقعات را برای امسال بالا برده و انتظار می‌رود بیشتر و بهتر از سال قبل برنامه‌ریزی و خدمات‌دهی شود.

حجت‌الاسلام حقانی با تأکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی متعلق به قشر خاصی نیست و یک شخصیت ملی و بین‌المللی است، گفت: مراسم هفته مقاومت امسال جدی‌تر و منسجم‌تر برگزار می‌شود. همچنین حضور موکب‌داران از دیگر استان‌ها در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی برای پذیرایی از زائران بیانگر اوج مهمان‌نوازی ایرانیان است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: دشمن از پرچم حزب‌اللهی می‌ترسد و از همه ابزارها استفاده می‌کند تا ما در صحنه حضور نداشته باشیم اما الگوی ما حضرت زهرا (س) است که تا آخرین نفس پای ولایت مانده‌ایم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید