مجاهدت

مردم ایران از حرکت عظیمی که امام راحل شروع کردند، عقب نمی‌کشند


تمام جهان میداند که مردم ایران از حرکت عظیمی که امام راحل شروع کردند، عقب نمی‌کشندگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ ـ «اسما دهقان» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس سیستان و بلوچستان؛ تلاش دشمنان از سال‌های اولیه انقلاب ایجاد ناامنی در کشور بوده است بدون شک این حادثه غم‌انگیز و هتک حرمت حرم حضرت احمد ابن موسی (ع)، بخشی از پازل بروز اغتشاشات، ناآرامی‌ها، فتنه‌انگیزی‌ها و طراحی نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا در آستانه سالگرد قیام تجزیه طلب ها بار دیگر امنیت داخلی ایران را مورد حمله و روحیه جوانان ایرانی را تحت شعاع قرار دهند.

عملیاتهای کور تروریستهای ایادی غرب و جسارت به بارگاههای مقدس ائمه‌ی اطهار علیهم السلام در طی سالهای گذشته نه تنها عشق و ارادت مردم به ائمه‌ی معصومین و خاندان پاکشان را کم نکرده بلکه بر تعداد زائران و ارادتمندان به این خاندان افزوده است.

دشمنان انقلاب اسلامی بدانند، ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران عزیز و این گونه حرکت‌های کور و ذلیلانه هیچ گونه خللی در اقتدار و اراده پولادین شجره طیبه و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند و برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به دنبال دارد.

آنها باید بدانند همه ملت ایران پای انقلاب خود ایستاده‌اند. دشمنان این نظام و انقلاب با به راه انداختن جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، کودتاهای ناکام و ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی برای آینده ایران توطئه‌چینی کردند، ولی با پایمردی ملت ایران همواره در این دسیسه‌ها شکست خوردند و ثابت شده است که با این حرکت‌های کور، انسجام و وحدت مردم بیشتر شده و عمق خباثت و رذالت آنان بیشتر مشخص می‌شود.

تمام جهان میداند که مردم ایران از حرکت عظیمی که امام راحل شروع کردند، عقب نمی‌کشند و این راه را ادامه خواهند داد و جمهوری اسلامی هرروز بالنده‌تر و قدرتمندتر و در منطقه تأثیرگذارتر بوده و قدرت برتر منطقه است.

به دشمنان ایران می‌گوییم بیش از 40 سال است از هر راهی وارد شدید و شکست خوردید چرا که همه ملت ایران پای انقلاب خود ایستاده‌اند و ما تکه تکه شدن بدن‌هایمان را می‌پذیریم اما از راه انقلاب، امام و رهبری جدا نخواهیم شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل