مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات حجت را بر مسوولان تمام کردند  

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات حجت را بر مسوولان تمام کردند  



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا آیت‌الله مصطفی محامی روز سه‌شنبه در دیدار سردار طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجموعه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی در برگزاری انتخابات، اظهارداشت: نحوه اجرای انتخابات به گونه‌ای شائبه ایجاد می‌کرد که انگار به دنبال این هستند مردم در انتخابات شرکت نکنند.

وی با اشاره به اینکه مردم سیستان و بلوچستان حقیقتا شایسته خدمت هستند، ادامه داد: علی‌رغم همه سختی‌ها مردم نقاط محروم مشارکت بیشتری در انتخابات داشتند و نشان دادند که دارای غیرت ملی و انقلابی هستند و امیدواریم با ایجاد تحول در سیستم اجرایی، روند زندگی مردم بهتر شود.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: شناسایی سریع شرارت‌ها و جنایت‌هایی که رخ می‌دهد باعث احساس امنیت بیشتر مردم می‌شود ولی اگر عملکرد ما با تاخیر همراه باشد تلخی حادثه در ذهن مردم باقی خواهد ماند و برای قانون شکنان حالت بازدارنده نخواهد داشت.

سردار احمد طاهری فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان نیز ضمن تقدیم پیام تسلیت کتبی سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور به مناسبت ارتحال ابوی آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان افزود: با تلاش های شبانه روزی دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی خوشبختانه انتخابات ۱۴۰۰ در استان در امنیت کامل و به صورت مطلوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا درصد مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۶۲ درصد و همچنین  مشارکت در انتخابات شوراها نیز ۶۲ درصد بوده است که از جهت مشارکت چهارمین استان در کشور هستیم.

۶۰.۶ درصد آراء ریاست جمهوری در سیستان و بلوچستان مربوط به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، ۲۴.۰۶ درصد محسن رضایی قائد، ۱۲.۰۷ درصد عبدالناصر همتی و ۲/۰۷ درصد قاضی‌زاده هاشمی بوده است.

بیشترین میزان مشارکت در انتخابات مربوط به میرجاوه با ۹۹ درصد و قصرقند با ۹۱ درصد و پایین‌ترین میزان مشارکت در زاهدان با ۴۹ درصد بوده است.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید