مرکز اسناد دفاع مقدس می‌تواند به عنوان یک بانک اطلاعات کامل برای  انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان موثر عمل کند

مرکز اسناد دفاع مقدس می‌تواند به عنوان یک بانک اطلاعات کامل برای  انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان موثر عمل کند


 

 «علی واحد» مدیرکل ‌حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در حاشیه بازدید از روند ساخت مرکز اسناد دفاع مقدس استان اردبیل، در گفت‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: مرکز اسناد دفاع مقدس، گنجینه اسرار پنهان دفاع مقدس هست با تکمیل آن به زودی  این مرکز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: مرکز اسناد دفاع مقدس  می‌تواند به عنوان یک بانک اطلاعات کامل برای  انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان موثر عمل کند و به ترویج فرهنگ شهادت و ایثار کمک کند.

واحد گفت: شهدای دفاع مقدس از جمله مظلوم‌ترین شهدای تاریخ هستند و عزت و عظمت انقلاب اسلامی و اقتدار ایران بزرگ مرهون جانفشانی شهدایی هست که برای سربلندی این نظام و دفاع از حقوق مردم و خاک کشور عزیزمان هستی خود را نثار کردند.

مدیرکل ‌حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل افزود: در این مرکز می توان خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس را شنید، با حقایق و واقعیت‌های جنگ تطبیق دارد و از درون این ناگفته‌های خالصانه، رازهای پنهان جنگ را کشف کرد.

وی با تکید بر اینکه  دفاع مقدس که مملو از ایثارگری‌ها، گذشت‎ها و فداکاری‌های ملت مظلوم ما در برابر استکبار جهانی هست،افزود:  بسیاری از اسناد که حتی بعضاً به صورت مکتوب وجود ندارند، در حافظه تاریخی این مردم و سینه پیشکسوتان دفاع مقدس ثبت و ضبط شده هست که باید مکتوب، صحت سنجی و مستندسازی شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید