مزار شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر در قم غبارروبی شد

مزار شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر در قم غبارروبی شد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قم، همزمان با دومین روز از هفته قوه قضائیه، از دو خانواده شهید حادثه تروریستی هفتم تیر سال ۱۳۶۰ تجلیل و مزار هفت  شهید این حادثه در گلزار شهدای شیخان قم غبارروبی شد.

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی هفتم تیر با حضور رئیس کل دادگستری، جمعی از کارمندان قضائی و قضات در مرقد ابن بابویه برگزار و از خانواده دو شهید این حادثه میرزا علی هاشمی سنجانی و سید مجتبی صالحی خوانساری و نیز شهید مدافع حرم محمود هاشمی سنجانی قدردانی شد.

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری قم در این مراسم شهدای حادثه هفتم تیر را معماران و پایه گذراران جمهوری اسلامی و آیت الله شهید بهشتی را سالار شهدای هفتم تیر خواند و اظهار داشت: شهید بهشتی برای فهم و اجرای دین و در راه اعتلای اسلام به شهادت رسید.

وی افزود: آیت الله بهشتی عالم و فقیهی پویا و محصولی از پرورش دینی و علمی ریشه دار حوزه‌های علمیه بود و حفاظت و حراست از اندیشه غنی و اثر گذار شهدایی مانند آیت الله بهشتی از وظایف حوزه‌های علمیه است.

در پایان این مراسم، مزار هفت شهید حادثه تروریستی هفتم تیر ۱۳۶۰ در گلزار شهدای شیخان قم به نام‌های شهیدان حجت الاسلام حقانی، کریمی، قاسمی، صادقی، هاشمی، طباطبایی نژاد و عینی عطرافشانی و غبارروبی شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید