مسئولان استانی در رفع مسائل و مشکلات مردم تلاش کنند

مسئولان استانی در شهرستان آبدانان بیشتر در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی تلاش کنند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ایلام، «بهزاد علیزاده» نماینده مردم ایلام در مجلس پنجشنبه ۱۹خرداد در شورای اداری شهر ابدانان با تقدیر از فعالیت ها و برنامه های دولت سیزدهم در استان و شهرستان و در سطح کلان کشوری، یادآور شد: جهش قابل توجه و هدفمندی به تاسی از حرکت رئیس جمهور در سفرهای استانی با حضور استاندار ایلام در شهرستان های استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز فضای وحدت و همدلی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام شکل گرفته است، ابراز کرد: آبدانان را دریابید و آبدانان محروم و مظلوم است اما در عین حال دارای نیروهای نخبه و علمی و مطرح در سطح کشور و استان است.

نماینده حوزه انتخابیه دهلران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز در پروژه ها به عنوان شهروند آبدانانی و یک نماینده خوشحال شدم که استاندار محترم با قاطعیت در مورد پروژه ها صحبت کردند و در راستای رفع موانع و مشکلات و تکمیل پروژه ها در سطح شهرستان آبدانان با قاطعیت برخورد کرده اند.

علیزاده با اشاره به اینکه لازم است که مسئولان استانی بیشتر در شهرستان آبدانان در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی و دستگاه های اجرایی حضور یابند، گفت: امید است که سال آینده در بودجه ۱۴۰۲ بحث فرودگاه آبدانان دارای ردیف شده و شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

وی بیان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان آبدانان به مرحله خوبی رسیده است که نیازمند توجه در راستای جانمایی ساختمان است، سد ورگر می تواند که زمینه ایجاد اشتغال با ایجاد ایستگاه های پمپاژ زمینه توسعه بخش کشاورزی و ایجاد اشتغال در  این شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید