مسئولان با رویکرد جهادی به وظایف خود عمل کنند

مسئولان با رویکرد جهادی به وظایف خود عمل کنند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «منصور صابری» امام جمعه موقت اردستان امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان ضمن گرامیداشت یاد سردار دل‌ها، اظهار داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سالیان سال در کشورهای همسایه و جبهه مقاومت حضور داشتند و این حضور مردم در کنار قبر حاج قاسم و در سالروز شهادت ایشان پیام‌های متعددی دارد به خصوص در این ایام که دشمنان می‌خواهند القا کنند مردم از نظام خسته شده‌اند.

وی عنوان کرد: باید از این افراد سوال کنیم که اندک افرادی که بیان می‌شود نظام را نمی‌خواهند و پای ماهواره‌ها و شبکه‌های معاند تربیت می‌شوند، مردم ایران را تشکیل می‌دهند یا ملتی که در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام و انقلاب حضور پرشور دارند.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به پیام دیگر مردم درباره حضور در کنار مزار شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: مردم، وفادار انقلاب و شهدا و مکتب شهید سلیمانی هستند و مسئولان نیز باید این گونه و با الگو قراردادن رویه سردار دل‌ها، دلسوز مردم باشند.

حجت‌الاسلام صابری با اشاره به سوالات جوانان در خصوص وعده‌های مسئولان، تصریح کرد: متأسفانه وعده‌های مداوم برخی مسئولان محقق نمی‌شود، باید مسئولان جهادی عمل کنند و انتظارات مردم برآورده شود.

وی با اشاره دیدار رهبرمعظم انقلاب اسلامی با جمعی از بانوان کشور، گفت: این یک دیدار مهم و تأثیرگذار بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی با بانوان فعال کشور در عرصه‌های مختلف داشتند و در این دیدار نیز بیانات خوبی رهبر داشتند و همچنین از دیدگاه‌های بانوان هم تقدیر کردند.

امام جمعه موقت اردستان با اشاره به اینکه اسلام جایگاه زن را بالا برد، بیان کرد: غرب به زنان خیانت کرد، عرصه کار و نگاه لذت‌جویانه غرب به زن و نیروی کار ارزان و جذاب را بهانه خدمت به زن قرار داد اما اسلام از ابتدا تاکنون نجات‌بخش زن بوده و هست.

حجت‌الاسلام صابری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که حجاب یک ضرورت شرعی است، اصالت زن در خانه داری نیز باید حفظ شود و به نقش زن به عنوان همسر و مادر توجه شود؛ محوریت تربیت در خانه با مادران و همسران است.

وی اضافه کرد: مردم به طرح و وعده‌های مسئولان برای کشور امید دارند، اکنون سفره مردم به دست دلالان افتاده و باید سوال کنیم که چرا دست دلال از سفره مردم کوتاه نمی‌شود.

امام جمعه موقت اردستان ضمن اشاره به گرانی در کشور و عدم نظارت بر قیمت‌ها، تاکید کرد: در شهرستان اردستان هم شاهد عدم نظارت کافی بر قیمت‌ها هستیم و گاهی مردم مایحتاج ضروری خود را از شهرهای دیگر تهیه می‌کنند که این حق مردم نیست و ما انتظار داریم مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید