مسئولان خدمت به ایثارگران را تکلیفی الهی بدانند

مسوولان خدمت به ایثارگران را تکلیف اخلاقی و الهی بدانند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «عباس ستایش‌گو» مشاور مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس امروز در دیدار با ایثارگران شهرستان مهر، با بیان این که همه ما وظیفه داریم با تمام توانمان به جامعه ایثارگری خدمت کنیم اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم به ایثارگران خدمت کنیم. خدمت به ایثارگرانی که به خاطر حفظ امنیت ما از تمام هستی خود گذشتند یک تکلیف الهی است.

وی گفت: یکی از اولویت‌های مسئولان ما باید پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به آنها و  پیگیری مشکلات خانواده‌شان باشد تا مشکلات این یادگاران دفاع مقدس از این حیث باید به حداقل برسد.

مشاور رئیس موسسه طنین ایثاگران ‌کشور در ادامه با بیان اینکه جامعه ایثارگر صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستند افزود: ایثارگران حق زیادی بر گردن همه ما دارد و باید خدمت به آنها را سرلوحه کار خود قرار بدهیم.

ستایش‌گو افزود: خانواده‌های شهدا با ارزش‌ترین هدیه خدا و بهترین عزیزان خود را در راه دفاع از انقلاب و کشور فدا و تقدیم انقلاب و نظام کردند و با این کار بزرگ و عظیم همه ما یک عمر وامدار و مدیون مجاهدت و رشادت آنها هستیم.

مشاور فرهنگی و اجتماعی مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس بیان کرد: آرامش کنونی ما مرهون استقامت و شجاعت شهدا است و باید قدر شهدا و خانواده معظم شهدا را بشناسیم. باید بدانیم خانواده‌های شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند و تلاش همه ما باید خدمت به یادگاران دفاع مقدس باشد و  این امر تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست و تک تک ما در قبال این قشر مسئولیم.

ستایشگو در پایان با تاکید بر ضرورت بهره‌مندی از همه توان و ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به ایثارگران گفت: خدمت به ایثارگران و زنده نگه‌داشتن این فرهنگ، مانند شرکت حماسه دفاع مقدس و گاه هم تراز آن قلمداد شده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید