مسابقات فوتسال چمنی کارکنان بنیاد شهید برگزار شد

مسابقات فوتسال چمنی کارکنان بنیاد شهید برگزار شد


برگزاری مسابقات فوتسال چمنی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رقابت پایانی مسابقات فوتسال چمنی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان‌های تابعه بین دو تیم «شهید مقیمی» و «سازمان اموال و املاک کوثر» برگزار شد که در پایان تیم «شهید مقیمی» با برتری هفت بر ۲ به مقام قهرمانی رسید.

داود صفوتی امین مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: اداره کل توسعه منابع انسانی به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای اجرای استراتژی سه بعدی سلامت شامل درمان، پیشگیری و آرامش ذهنی اقدام به برگزاری این مسابقات کرد.

وی ادامه داد: اجرای چنین طرح‌هایی جزو برنامه‌های این اداره کل خواهد بود و با همکاری سایر مجموعه‌ها به‌خصوص مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد برگزاری چنین مسابقاتی در آینده نیز خواهیم بود.

سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این رابطه گفت: مرکز مقاومت بسیج بنیاد همواره اجرای برنامه‌های ورزشی را در دستور کار خود دارد و امسال نیز به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو برنامه ورزشی پیش‌بینی و اجرا شد.

وی افزود: علاوه بر مسابقات فوتسال چمنی، برنامه کویرنوردی نیز با حضور جمعی از بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران در کویر سمنان با طی مسافت ۴۲ کیلومتری برگزار شد.

گفتنی است مسابقات فوتسال چمنی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجموعه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید شیرودی طی شش روز برگزار شد و تیم بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز به مقام سوم دست یافت.

انتهای پیام/ 112



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید