مسابقات فوتسال کارگری محلات در زاهدان به کار خود پایان داد

مسابقات فوتسال کارگری محلات در زاهدان به کار خود پایان داد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از زاهدان، «حسین سعیدیان» رئیس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان، گفت: در راستای گرامیداشت شهدای خدمت، وطن ومقاومت و با هدف ترغیب قشر کارگر با همت هیات فوتبال کارگری استان به انجام ورزش و تقویت جسمانی، مسابقات فوتسال کارگران با حضور ۲۷تیم در نه گروه در زاهدان اجرا شد.

وی ادامه داد: مسابقات فوتسال، جام محلات کارگری زاهدان، براساس برنامه ریزی صورت گرفته، در ۳۲ شب برگزار شد که طی این مدت ۲۴۳ گل بین تیم های شرکت کننده رد و بدل شده و در نهایت تیم شرکت مهندسی دلتا رتبه اول و تیم سردار شهید شیبک رتبه دوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی تصریح کرد: به تیم های  اول و دوم مسابقات، کاپ قهرمانی، لوح قهرمانی، تقدیرنامه به همراه جوایز نقدی تقدیم شد.

سعیدیان با اشاره به پایان یافتن این دوره از مسابقات در شامگاه دیروز پنج شنبه ۱۹ مهرماه، خاطر نشان کرد: در این مسابقات تیم فوتسال مقاومت زاهدان موفق به کسب مقام اخلاق شد.

وی بیان کرد: در اختتاميه  مسابقات احکام انتصاب  آقايان «پوریا جهان تیغی» به عنوان رییس هیات شطرنج ورزش کارگری سیستان و بلوچستان، «عزیزالله پیروز منش» مدیر روابط عمومی هیات ورزش کارگری شهرستان زاهدان و «علی میرشکاری» نائب رییس هیات ورزش کارگری و مسوول کمیته برگزاری مسابقات کارگری شهرستان زاهدان توسط مسوولین به نامبردگان اعطا شد.

رئیس هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، ورزش و جوانان، هیات  فوتبال استان، هیات فوتبال بسیج سپاه سلمان و بسیج ورزشکاران در برگزاری این دوره از مسابقات، گفت: برگزاری مسابقات مختلف کاری در اولویت این هیات بوده و در طول سال در رده ها و رشته های مختلف اجرا می‌شود.

مسابقات در سه مجموعه های فرهنگی ورزشی استانداری، مجموعه انقلاب کارگران و دانشگاه هاتف برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید