مستند «ناز بیگم» روی میز تدوین رفت

مستند «ناز بیگم» روی میز تدوین رفت


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از شهرکرد و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، اردوان محمودیان مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: مستند «ناز بیگم» جدیدترین محصول حوزه هنری هست که پس از پایان فیلمبرداری به مرحله تدوین رسید.

محمودیان افزود: این مستند به زندگی اولین رزمنده جانباز زن استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس «ناز بیگم حسین میرزایی بنی» می‌پردازد.

به گفته وی در این مستند ۲۶ دقیقه‌ای مخاطب با شخصیت این بانوی دلاور استان که در دوران دفاع مقدس برای خدمت رسانی به جبهه‌های حق علیه باطل خدمات بسیاری کرده هست آشنا می‌شود.

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حوزه هنری حمایت از تولید مستند‌ها و پرتره‌های تاثیر گذار استان چهارمحال و بختیاری را به صورت جدی دنبال می‌کند و تلاش دارد چهره‌های کمتر معرفی شده استان را با ساخت مستند‌های اجتماعی معرفی نماید.

محمودیان ضمن اشاره به راه اندازی باشگاه فیلم «بلوط» در حوزه هنری استان افزود: برگزاری کارگاه‌های فیلم سازی با حضور اساتید کشوری و تربیت استعداد‌های درخشان فیلم سازی در استان از فعالیت‌های واحد هنر‌های تصویری هست که به زودی عملیاتی خواهد شد.

به گزارش مجاهدت از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، محمد قلی‌پور دشتکی «تصویر بردار»، عباس رفیعی مرغملکی «صدابردار» و راضیه رئیسی با عنوان بازیگر راوی دیگر عوامل مستند «ناز بیگم» هستند.

گفتنی هست رونمایی از این فیلم به زودی از سوی واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید