مشارکت انتخاباتی مردم آستارا ۷۴.۴ درصد اعلام شد

مشارکت انتخاباتی مردم آستارا ۷۴.۴ درصد اعلام شد



عباس صابر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:  ۳۵ شعبه اخذ رای در شهر آستارا، ۳۷ شعبه در روستاهای بخش مرکزی و ۲۷ شعبه در بخش و شهر لوندویل دایر شده بود و یکهزار و ۴۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات تلاش کردند.

وی یک ویژگی خاص انتخابات اخیر را شرایط کرونایی اعلام کرد و افزود: خوشبختانه بنابر تاکیدها و جلسات متعدد، رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی مورد توجه همه عوامل اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات بود.

صابر ادامه داد: از همه شرایط، امکانات و فضاهای مناسب برای برگزاری انتخاباتی پر شور و با کمترین دغدغه و نگرانی از شیوع کرونا استفاده شد و دستگاه هایی نظیر شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر برای پایش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی تلاش کردند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز ۲۸ خرداد ماه همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید