مشارکت بالا، معاندان و مخالفان استقلال ایران اسلامی را ناامید خواهد کرد

مشارکت بالا، معاندان و مخالفان استقلال ایران اسلامی را ناراحت خواهد کرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه خوزستان امروز در گفت‌وگویی برخط با رسانه‌ها، اظهار داشت: انتخابات عرصه‌ای هست که همواره دشمنان را ناراحت و دوستان را خرسند می‌کند و از حساسیت خاصی برخوردار هست.

وی افزود: بی شک تمامی افرادی که در این آب و خاک زندگی کرده و به آینده کشور امید دارند، در پایان روز رای گیری خرسند و تمامی معاندان و مخالفان استقلال ایران اسلامی را ناراحت خواهد کرد.

شاهوارپور خوزستان را مهد شهیدان عنوان کرد و گفت: مشارکت انتخاباتی دست کمی از مقاومت در برابر دشمنان و ایثارگری ندارد. تمامی شهیدان ما نیز مربوط به دورانی هستند که حضور معنا پیدا کرد؛ بی شک اگر تمام مردم ایران پای کار نمی آمدند، مردم خوزستان روزها و شب‌های سخت‌تری داشتند اما همه کمک‌ کردند و توانستیم استقلال را به کشور بازگردانیم ؛ اکنون نیز با مشارکت در انتخابات، این ملت ایران هست که پیروز نهایی خواهند بود.

فرمانده سپاه خوزستان یکی از راهبردهای اصلی در نظام جمهوری اسلامی را مشارکت در انتخابات بیان کرد و یادآور شد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ اگر مشارکت نباشد دو اتفاق رخ می‌دهد؛ یا دیکتاتوری ایجاد می‌شود یا هرج و مرج رخ می‌دهد که بی شک این رخداد هر کشوری را به قهقرا می‌برد.

وی بیان داشت: کلیدواژه‌ خدمت مسئولان به مردم از طرف امامین انقلاب به ما گوشزد شده هست و اکنون علاوه بر اهمیت حضور مردم در انتخابات، باید از طرف خود و از طرف شهدای بنام شهر و روستای خود و برای قدردانی از خدمات ارزنده هشت آلاله شهید خدمت، وارد میدان شده و رای دهیم.

سردار شاهوارپور گفت: یکی از مولفه‌های مورد توجه در دوران ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رییسی، تقویت جبهه مقاومت بود؛ برخی معتقدند با سازش مشکلات حل می‌شود در حالی که چنین نیست و آمریکا ثبات و استقلال ما را نمی‌خواهد بلکه دنبال تجزیه ایران هست. بنابراین تقویت جبهه مقاومت باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید