مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند

مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند


به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «سیدمحمدرضا هاشمی» استاندار سمنان امروز در نشست تبیینی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور فعالان اقتصادی، صنعتی و گردشگری سمنان در استانداری اظهار داشت: سمنان از سرمایه اجتماعی قابل توجهی برخوردار است و نتیجه این سرمایه اجتماعی استقبال پرشور و حداکثری از شهید جمهور در دور دوم سفر به استان و افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نمایان شد.

وی یادآور شد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا با تزریق یاس و ناامیدی، مردم را از پای صندوق‌های رای در انتخابات چهاردهمین‌ دوره ریاست‌ جمهوری دور کنند، باید در این حوزه با هوشیاری کامل در راستای خنثی‌سازی دسیسه و توطئه دشمنان نظام و افزایش رضایتمندی مردم گام برداشت.

این مسئول با تاکید بر تداوم خدمات دولت سیزدهم بر مدار خدمتگزاری، افزود: روش و منش شهید جمهور، آیت الله رئیسی(ره) در ادامه مسیر برای خدمتگزاری مطلوب و صادقانه به مردم و افزایش رضایتمندی آحاد اقشار جامعه به کارگیری شود.

استاندار سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای انتخابات هشتم تیر، بیان کرد: مشارکت حداکثری، امنیت پایدار و خنثی‌سازی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام را به همراه داشته و به یقین، نشانه رضایت از عملکرد رییس جمهور شهید، آیت الله رئیسی(ره) و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است پس همه وظیفه دارند تا در انتخابات پیش رو پرقدرت پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ضمن افزایش امنیت، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش تحکیم می‌بخشد و تقویت می‌کند.

هاشمی گفت: به همت مردم، به ویژه فعالان اقتصادی، صنعتی و گردشگری، سمنان حداقل در ۴۰ شاخص، رتبه‌های برتر و ارزنده کشوری را توانست کسب کند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم اقدامات و دستاوردهای ارزنده ای برای استان محقق شد، به گونه ای که شهید آیت‌الله رئیسی از عملکردها و جایگاه‌های به‌دست آمده و همچنین تحقق مصوبات دور اول سفر رضایت کامل داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید