مشارکت مردم در انتخابات باعث مانع تعرض دشمن و نشان دهنده وحدت ملی است

مشارکت  مردم در انتخابات باعث مانع تعرض دشمن و نشان دهنده وحدت ملی هست


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب تحقق این حماسه مهم و رویداد سیاسی با ۲ شرط مشارکت بالا و انتخاب خوب امکان‌پذیر هست از این رو باید تمام تلاش اهل سخن و رسانه و منبر متمرکز بر همین ۲ رکن باشد.

وی بیان کرد: مشارکت بالا در انتخابات باعث داشتن ایران قوی، بالا رفتن اعتبار و تقویت اقتدار کشور و تحول در مدیریت شده و علاوه بر این حضور مردم مانع تعرض دشمن و نشان دهنده وحدت ملی هست.

وی در ادامه همچنین بر تاکید انتخاب فرد اصلح، گفت: بر همه متعهدان و دلسوزان انقلاب فرض هست به نظر وزین شورای نگهبان احترام گذاشته و از حاشیه‌های ساختگی غیرواقعی اثبات نشده عبور کنند و تمرکز خود را متمرکز بر پیروزی جبهه انقلاب کنند.

خطیب جمعه شهرستان قصرشیرین اضافه کرد: باید همه تلاش کنیم فرد اصلح رأی بیاورد و مراقبت کنیم فرد ناصالح انتخاب نشود و به‌طور کلی جبهه انقلاب همواره باید در میدان انتخابات، ۲ راهبرد ایجابی (تحققی) و سلبی (صیانتی) را هم‌زمان مدنظر داشته باشد.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اقتدار دیپلماسی ایران میراث ماندگار شهید رئیسی هست، دشمنان ایران با جوسازی سعی داشتند دستاوردهای خاص خود را بدون هرگونه هزینه‌ای در ماجرای پرونده‌سازی علیه یک شهروند کشورمان در سوئد داشته باشند، با این حال، در نهایت هزینه‌های تحمیلی به آن‌ها به قدری بالا بود که آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی در برابر کشورمان کرد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به مسأله غدیر در گفتمان انقلاب اسلامی گفت: اسلام، که حکومت را با تعبیر ولایت بیان می‌کند، اسلامی که جهان را خواهد گرفت، اسلامِ غدیر خم هست، یعنی طرف درست تاریخ، طرف اسلامِ غدیر و طرف مولا امیرالمؤمنین علی علیه السلام هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید