مشکلات ایثارگران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

مشکلات ایثارگران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «رضا رحیمی‌نسب» دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی امروز در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مشاوران وزار به مدت سه روز مشکلات جامعه ایثارگری را در این استان پایش و میز خدمت برگزار کردند.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت بیشترین تعداد اعزام‌کننده را به جبهه‌های دفاع مقدس داشت، افزود: عملیات «پد خندق» نمونه بارز مقاومت و ایستادگی مردم این استان در مقابل ظلم بود.

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: دولت به دنبال رفع مشکل ایثارگران است و در این راستا مشاوران وزرا در امور ایثارگران در روزهای اخیر با راه‌اندازی میز خدمت به بررسی مشکلات جامعه ایثاگری استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.

رحیمی‌نسب خاطرنشان کرد: بنیاد شهید به تنهایی نمی‌تواند مشکلات ایثارگران را برطرف کند و لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه‌ای به مشکلات ایثارگران داشته باشند و در این زمینه بنیاد را یاری دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح «سپاس» در کشور، گفت: هدف از اجرای این طرح تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و مقام معظم رهبری نیز بر اجرای این طرح تأکید دارند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید