مطالبه امامین انقلاب از دانشگاهیان راهبری جامعه توسط نخبگان است

مطالبه امامین انقلاب از دانشگاهیان راهبری جامعه توسط نخبگان است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «صفر نصرالله‌زاده» رئیس دانشگاه تبریز، در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد که امروز (دوشنبه) در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: صحبت از شخصیت بزرگی همچون امام خمینی (ره) کار بسیار دشواری است. امام (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر ظلمات بود و با رهبری عالمانه، الهام از مکتب الهی و قرآن، شجاعت، تقوی در جامعه، تحولی عظیم ایجاد کرد که موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و همه هجمه‌ها و توطئه‌های ابرقدرت‌های شرق و غرب را ناکام گذاشت.

وی ضمن توصیه به مطالعه فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره امام خمینی (ره) گفت: ما بایستی در عمل، رهرو واقعی امام خمینی (ره) باشیم و در هر جایگاه و مقامی که هستیم به مردم خدمت کرده و از خودگذشتگی به خاطر مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

رئیس دانشگاه تبریز افزود: با توجه به جایگاه دانشگاه و علم در سعادت و پیشرفت جامعه از نظر حضرت امام (ره)، ما دانشگاهیان وظیفه داریم تمهیدات لازم برای برآورده کردن مطالبات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در زمینه راهبری جامعه به وسیله نخبگان و دانشمندان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید