معاون وزیر کشور: پروژه‌های عمرانی کشور با سرعت خوبی در حال اجراست

معاون وزیر کشور: پروژه‌های عمرانی کشور با سرعت خوبی در حال اجراست



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار ایرنا، «مهدی جمالی‌نژاد» عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح ۶ طرح عمرانی، تفریحی و گردشگری شهرداری کرمانشاه افزود: در هفته دولت سال گذشته به برکت خون شهدا ۱۸ هزار پروژه عمرانی بزرگ را افتتاح کردیم و در دهه مبارک فجر نیز ۳۰ هزار پروژه با ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افتتاح شد.  

وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید ۱۶۰ هزار واحد مسکونی که در جریان حوادث سیل و زلزله خسارت دیده بود، بازسازی شد و ۴۰ هزار پروژه عمرانی هم توسط بسیح سازندگی در نقاط مختلف کشور اجرا شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های افزود: در شرایط سخت اقتصادی کنونی شاهدیم پروژه های مختلف عمرانی در نقاط مختلف کشور هر هفته به بهره برداری می رسد و وزارت کشور تعداد زیادی پروژه های شهری را با حضور رییس جمهوری افتتاح کرد.

وی در ادمه از افتتاح پروژه های مختلف توسط شهرداری کرمانشاه اظهار رضایت کرد و گفت: سبدی از پروژه های مهم و با ارزش در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، ورزشی و اقتصادی امروز در این شهر افتتاح شد.

جمالی نژاد تاکید کرد: شهر را جامع نگر دیدن و برای همه طیف های سنی کار کردن ارزش دارد و انصافا این هنر را شهرداری کرمانشاه با کمک مسوولان استان و شورای شهر به خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه ما شهر کرمانشاه را با خصلت پهلوانی می شناسیم، گفت: فرهنگ پهلوانی در خون مردم این منطقه جاری و ساری است و من از شورای جدید اسلامی شهر کرمانشاه می خواهم، اقدامات خوبی را که شهردار و شورای شهر انجام داده اند دنبال کنند زیرا مردم ما لیاقت خیلی بیشتر از این ها را دارند و ما هرچه انجام دهیم باز هم خیلی کم است.  

اختصاص اعتبارات ملی به حوزه حمل و نقل و قطار شهری کرمانشاه

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های در ادامه افزود: امیدوارم به برکت خون سردار سلیمانی که نام پروژه ارزشمند تقاطع غیرهمسطح هم به نام ایشان است بتوانیم اقداماتی از این دست را برای استان بیشتر داشته باشیم و ان شاالله بتوانیم کرمانشاهی شاداب و بانشاط داشته باشیم.  

وی قرار گرفتن کرمانشاه به دستور وزیر کشور در باشگاه کلانشهرهای کشور را خیلی با اهمیت دانست و گفت: اعتباراتی که برای کلانشهرهای کشور در نظر می‌گیریم در حوزه حمل و نقل و قطار شهری به کرمانشاه هم تخصیص پیدا خواهد کرد.

جمالی نژاد در ادامه استقبال مردم کشورمان از انتخابات شوراهای شهر و روستا را خوب دانست و گفت: حدود ۲۴۵ هزار نفر برای شوراهای روستاها و ۵۲ هزار نفر برای شوراهای شهرها ثبت نام کردند و ان شاالله در مردادماه شاهد فعالیت شوراهای جدید در سطح کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، تقاطع شهید سلیمانی، بوستان بانوان،  افتتاح خیابان غذا در سراب قنبر، مسیر دوچرخه سورای واقع در بلوار طاق بستان، افتتاح مرکز گردشگری در امور پارک‌ها واقع در طاق بستان و مرکز گردشگری تفریحی در بوستان شاهد از پروژه هایی بود که امروز با حضور معاون عمرانی وزیرکشور، استاندار و جمعی از مدیران استان به بهره برداری رسید.

شهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید