معتقد به بازگشت حاج احمد متوسلیان هستیم/ صهیونست‌ها باید پاسخگو باشند

معتقد به بازگشت حاج احمد متوسلیان هستیم/ صهیونست‌ها باید پاسخگو باشند


معتقد به بازگشت حاج احمد متوسلیان هستیم/ صهیونست‌ها باید پاسخگو باشندبه گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار احمد دهقان وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کنگره خورشید دوکوهه با بیان‌اینکه شهدا زنده و حاضر و ناظر هستند، اظهار داشت: نطفه اولیه محور مقاومت و آنچه موجب شد که در چند جنگ گذشته با رژیم صهیونیستی پیروزی حاصل شود را متوسلیان ایجاد کرده است.

وی به پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۱۲ روزه اخیر با ارتش اسرائیل اشاره کرد، تصریح کرد: نوعی از اشفتگی سیاسی و تردید عمیق در دل صهیونیست‌ها به‌وجود آمده است. امروز محور مقاومت به‌طور عموم، و حماس و جهاد و نیروهای مردمی مقاومت به سلاحی تجهیز شده‌اند که قادر مقابله با رژیم صهیونیستی شده‌اند که شکستی بر این رژیم کودک‌کش خواهد داشت.

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: محور مقاومت، عزت‌آفرین و آفتخارافرین است و به‌دنیا عرب بی‌حیثیت که در به‌رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی قدم برمی‌دارد، درس مقاومت خواهد داد.

سردار دهقان تاکید کرد: ما در همه عرصه‌ها ملتمان پیروزی خلق کرده و جلو رفته است ‌و طرف پیروز ملت بوده است. رمز و راز پیروزی‌ها روحیه جهادی و تکلیف‌مداری و ولایت‌مداری بوده است، چیزی که شهدا علاقه‌مند آن بوده‌اند. منکر مشکلات و گرانی نیستیم اما در بسیاری از علوم برابری با دنیا می‌کنیم ‌و هر روز بهتر و قوی‌تر شده‌ایم.

وی به رویش‌های عزت‌آفرینی خلق شده کشور اشاره کرد و افزود: امروز همواره در رگ و خون جامعه حمایت از نظام و کشور وجود دارد. ملت ما نشان داده که دین و ارزش‌ها و ولایت و مکتب الهی امر غیرقابل تدیر است و نهال انقلاب به درختی تنومند شده است.

دهقان با طرح دغدغه‌های موجود گفت: ما نیاز داریم بپذیریم هیچ عاملی نمی‌تواند در برابر قدرت ایمان بیاستند و تصمیم عقب‌نشینی در ذات ما نیست و نباید با مسایل کوچک مادی خودمان را مشغول کنیم.

وزیر سابق دفاع خاطرنشان کرد: هیچ شهیدی نیاز به‌احدی از ما ندارد چراکه او با خداوند متعال معامله کرده است و باید اعتراف کنیم. ما جاهایی غفلت کردیم و آسیب وارد شد و ما بصیرت لازم نداشتیم و امروز شاهد پیامد این غفلت و کوتاهی‌ها هستیم.

دهقان با تاکید براینکه مسوولین نباید منت‌بر مردم داشته باشند، گفت: هر فرمانده موجود جنگ، سنگین‌تر کارها را برعهده می‌گرفتند تا بار مسوولیت بر دوش بسیجی‌ها نباشد و این شهدا و فرماندهان دست‌بوس بسیجی‌ها بودند.

وی اذعان کرد: بسیاری از ما نسبت به توصیه‌های رهبری کم توجهی کرده‌ایم و مسیری را در کشور رفته‌ایم که آسان‌تر مسیره بوده است. درخصوص بیانیه گام دوم، جهش تولید که چشم‌انداز کشور است کم‌کاری شده است. ما نسبت به این کم‌کاری باید نسبت به شهدا و ملت ایران پاسخگو باشیم چراکه طبق این برنامه‌ها قرار بود در منطقه کشور اول باشیم درحالی که چنین گام‌هایی برداشته نشده است لذا شهدا حق دارند از دست ما گله‌مند باشند و ما باید از کاستی‌ها توبه کنیم و عزمتان را برای آینده جمع کنیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید