معرفی اربعین باعث بیداری ملت‌ها می‌شود

معرفی اربعین باعث بیداری ملت ها و پی بردن به عظمت و اعجاز امام حسین (ع) می شود


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد نجفی» سرپرست فرمانداری شهرستان قصر شیرین امروز در دیدار با سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز کرمانشاه اظهار داشت: تردد حدود یک میلیون نفری زائران در اربعین امسال از مرز خسروی به عنوان قدیمی ترین گذرگاه رسمی ایران با کشور عراق یک ظرفیت بزرگ رسانه ای برای احیا و بازگشت این مرز به جایگاه اصلی خود است.

وی با قدردانی از آنچه که ایفای نقش و عملکرد موثر ایرنا در پوشش همایش بزرگ اربعین و معرفی مرز خسروی نامید، اظهار کرد: حضور ۲۵ میلیون زائر در این کنگره عظیم فرصتی برای معرفی اسلام و نزدیکی ۲ ملت ایران و عراق است و نمونه ی چنین اجتماع فرهنگی در هیچ جای دنیا نمونه ندارد.

وی سکوت خبری رسانه های دنیا در همایش بزرگ اربعین را جهت دار عنوان و بیان کرد: معرفی این حماسه باشکوه باعث بیداری ملت ها و پی بردن به عظمت و اعجاز امام حسین (ع) می شود که دشمنان نمی خواهند دیده و شنیده شود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین ادامه داد: اربعین علاوه بر برکات معنوی نقش مهمی در توسعه زیرساخت های شهرستان، تبادل فرهنگی و نشاط اجتماعی داشت و پیش بینی می کنیم با توجه به رضایت زائران در اربعین آینده شاهد افزایش تردد زوار از گذرگاه خسروی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید