نماد سایت مجاهدت

معرفی هتل لاله پارک تبریز | بهترین هتل 5 ستاره شهر شکلاتی ایران

هتل پنج‌ستاره لاله پارک را می‌توان به‌جرئت بهترین و مجلل‌ترین هتل تبریز نامید. این هتل دارای بخش‌های متنوعی است که نه‌تنها مهمانان، بلکه شهروندان تبریزی نیز از آن‌ها لذت می‌برند. هتل لاله پارک تبریز دارای 220 اتاق با خدمات متفاوت و همچنین ۷ سالن کنفرانس، کافه و رستوران، یک تالار بسیار مجلل به مساحت ۱۰۵۳ مترمربع بدون ستون و نیز یک مرکز ورزشی-رفاهی کاملاً مجهز و استخر سرپوشیده همه‌روزه آماده ارائه بهترین خدمات به گردشگران داخلی و بین‌المللی در تبریز است.

در میان هتل ‌های تبریز و همچنین در بین هتل‌های پنج‌ستاره در شهر تبریز، هتل لاله پارک تبریز همواره انتخاب افرادی بوده است که به دنبال لوکس‌ترین اقامتگاه در شهر تبریز بوده‌اند. مرکز خرید لوکس “لاله پارک” تبریز نیز در مجاورت هتل قرار گرفته است که شامل پارکینگ، فروشگاه‌های برترین برندهای پوشاک، خوراکی و سوغاتی، فودکورت و شهربازی است.

این هتل مجلل و محبوب در سال 1395 افتتاح شده و از روز افتتاح، در هر 12 ماه سال  با ارائه بهترین خدمات و خلق خاطرات خوش در حافظه مهمانان در صنعت هتلداری تبریز خوش درخشیده است. کافه، رستوران، تالار مجلل لاله و سالن‌های کنفرانس با مجهزترین امکانات صوتی و تصویری بخش‌هایی از هتل هستند که محبوب شهروندان خاص پسند تبریزی هستند.

امکانات هتل لاله پارک  تبریز

امکانات اسپا و مرکز سلامت لاله پارک تبریز

سالن‌های همایش و تالار هتل لاله پارک تبریز:

کافه و رستوران هتل لاله پارک تبریز

معرفی اتاق‌های هتل لاله پارک تبریز

امکانات اتاق‌های هتل لاله پارک تبریز

 

رزرو هتل لاله پارک تبریز

فرقی نمی‌کند که با چه هدفی به شهر تبریز سفر می‌کنید. هتل لاله پارک برای انواع مسافرت‌های دوستانه، خانوادگی و کاری بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. لیست قیمت هتل لاله پارک تبریز به نسبت کیفیت خدماتی که ارائه می‌کند، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

اتاق‌های هتل همان‌طور که در بالا توضیح داده‌ایم، بسیار متنوع هستند که هر فرد بنا به تعداد هم‌سفران، مدت اقامت و بودجه خود گزینه‌های متنوعی برای انتخاب در دسترس دارد. تنها با چند کلیک ساده و پس از تعیین تاریخ‌های ورود و خروج به هتل می‌توانید اتاق خود را در هتل لاله پارک رزرو کنید. درصورتی‌که در طول فرایند رزرو آنلاین هتل لاله پارک تبریز نیاز به پشتیبانی داشتید، سؤالات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.

اقتباس شده از iranhotelonline.com

خروج از نسخه موبایل